Ga terug   Computer Idee Forum > Hardware > Netwerk

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 25 January 2011, 17:07   #21
anoniem42071
Guest

Standaard

Je geschiedenis kon ze volgens mij ook niet zien, tenzij je pc geen wachtwoord heeft en ze gewoon op dat ding inlogde op jou account.
Mogelijk zal ze aan de hand van gedeelde mappen hebben kunnen zien, welke media je ophaalde.
Je moet volgens mij van hoge huize komen om een map in de persoonlijke gebruikers omgeving (waar dus die geschiedenis staat) zichtbaar te krijgen via de werkgroep van een netwerk.
Nu afwachten.

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 25 January 2011, 17:20   #22
anoniem42071
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jelleboi Bekijk bericht
Oke is gebeurd en ja die stond aan, maar is ze vanaf hulp op afstand in staat mijn internetgeschiedenis te bekijken???
In principe wel, maar dan moet jij haar eerst een code doorgeven, zodat ze vanaf haar werkplek inlogt op jou pc. Ze kan dan nagenoeg evenveel als jij zelf als gebruiker. Maar jou pc moet dan aanstaan, jij moet toestemming geven en je zal het denk wel merken, want op jou scherm zie je dan wat zij op jou pc bekijkt en doet.

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 25 January 2011, 18:25   #23
anoniem43079
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niekie30 Bekijk bericht
Je geschiedenis kon ze volgens mij ook niet zien, tenzij je pc geen wachtwoord heeft en ze gewoon op dat ding inlogde op jou account.
Mogelijk zal ze aan de hand van gedeelde mappen hebben kunnen zien, welke media je ophaalde.
Je moet volgens mij van hoge huize komen om een map in de persoonlijke gebruikers omgeving (waar dus die geschiedenis staat) zichtbaar te krijgen via de werkgroep van een netwerk.
Nu afwachten.

Niek
Oke

Ik ben erachter, ze kan nu niks meer met mijn pc doen. Ze had haar laptop open staan en ik ben er nieuwschierig achter gaan zitten. Ze kon inderdaad via gedeelde mappen mijn gedownloade muziek etc zien. Ik heb hier een wachtwoord op gezet. En inderdaad, ze kon mijn internetgeschiedenis niet zien. dit heeft ze gedaan doormiddel van de camerafunctie op haar telefoon.

Bedankt allemaal voor de hulp

Jelle
  Met citaat antwoorden
Oud 25 January 2011, 19:13   #24
anoniem26138
Guest

Standaard

In de router zit wel een log (indien enabled) van het verkeer tussen jullie netwerk en Internet, dus een deel kan ze daar ook vandaan hebben, al is dat op het niveau van domeinnamen, geen individuele bestanden.
Hou daar dus rekening mee.

Manual:
http://downloads.linksysbycisco.com/...G_LA_combo.pdf

(indien andere versie, dan zelf de 'hardware version' hier invullen, want die heb je niet vermeld:
http://www.linksysbycisco.com/LATAM/...T54G2/download )

Laatst gewijzigd door erikdenhouter : 25 January 2011 om 19:16
  Met citaat antwoorden
Oud 26 January 2011, 15:38   #25
anoniem43079
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter Bekijk bericht
In de router zit wel een log (indien enabled) van het verkeer tussen jullie netwerk en Internet, dus een deel kan ze daar ook vandaan hebben, al is dat op het niveau van domeinnamen, geen individuele bestanden.
Hou daar dus rekening mee.

Manual:
http://downloads.linksysbycisco.com/...G_LA_combo.pdf

(indien andere versie, dan zelf de 'hardware version' hier invullen, want die heb je niet vermeld:
http://www.linksysbycisco.com/LATAM/...T54G2/download )
Ja, mijn buurman (die deze pc gebouwd heeft en internet geinstalleerd enzo) heb ik via msn het hele verhaal uitgelegd en gevraagd of ik met mijn uitgevoerde veranderingen de pc beschermd had tegen mijn zus. Hij zij dat hij er een wachtwoord op had gezet zodat onze internetprivecy geschijden blijft. Dat wachwoord staat op een blaadje dat in het mijn snelhechter met kassabonnetjes enzo. Voor alle zekerheid heb ik het wachwoord veranderd.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 January 2011, 19:20   #26
anoniem26138
Guest

Standaard

Go get her
  Met citaat antwoorden
Oud 27 January 2011, 00:20   #27
anoniem42071
Guest

Standaard

Is dat nou strafbare "opruiing" ?

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 27 January 2011, 08:41   #28
anoniem26138
Guest

Standaard

Niet zo bedoeld.
Veel mensen hebben zich lichamelijk onder een ouder persoon in het gezin moeten uitknokken, maar jelleboi geeft oudere zus maar eens een lesje muis-klikken als zelfverdediging, vind je niet ? Leer je ook nog wat van een veiligere PC.

(Maar dit lijkt me te privé om er hier dieper op in te gaan)
  Met citaat antwoorden
Oud 29 January 2011, 10:49   #29
anoniem43079
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter Bekijk bericht
Niet zo bedoeld.
Veel mensen hebben zich lichamelijk onder een ouder persoon in het gezin moeten uitknokken, maar jelleboi geeft oudere zus maar eens een lesje muis-klikken als zelfverdediging, vind je niet ? Leer je ook nog wat van een veiligere PC.

(Maar dit lijkt me te privé om er hier dieper op in te gaan)

Hey,

Haha, ja dit keer ging het om wie handiger was met een pc (met hulp, IK), Maar meestal vliegen de deobussen, kussens etc door het huis:P.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten