Ga terug   Computer Idee Forum > [Off Topic] > Internet cafe

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 19 December 2010, 12:47   #61
anoniem30685
Guest

Standaard

Citaat:
Is dit vanuit standby, dus hoeft er niet opgestart te worden om op te nemen ? Hoe zit het dan met de spin-up tijd ?
Het apparaat neemt altijd eerst op de veel snellere HD op, deze is dus direct gebruiksklaar als je de recorder aan zet.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2010, 13:16   #62
anoniem26138
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Animal Bekijk bericht
Dan zul je toch de handleiding eens goed moeten gaan bestuderen ,,want een dvd-hd recorder ...
Niet nodig die handleiding lezen, want ik heb geen harddisk recorder.

Mag ik aannemen dat een harddisk recorder 'DVD-HD recorder' genoemd wordt, en een High Definition specificatie een 'HD-DVD recorder' ?
Anders hebben we het over verschillende dingen.

Of heet het een 'HD-DVD harddisk recorder
  Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2010, 14:18   #63
anoniem13187
Guest

Standaard

Volgens mij worden er weinig of geen dvd recorders meer verkocht waar geen HD in zit.

Maar deze is inderdaat zonder harddisk.
En niet stereo.
Heb je iets opgenomen ,en wil je die disk in een andere speler afspelen ,dan moet de disk wel afgesloten worden ,,heet waarschijnlijk finaliseren ,want anders wordt de disk niet gezien.

Laatst gewijzigd door Animal : 19 December 2010 om 14:28
  Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2010, 14:28   #64
anoniem30685
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter Bekijk bericht
Niet nodig die handleiding lezen, want ik heb geen harddisk recorder.

Mag ik aannemen dat een harddisk recorder 'DVD-HD recorder' genoemd wordt, en een High Definition specificatie een 'HD-DVD recorder' ?
Anders hebben we het over verschillende dingen.

Of heet het een 'HD-DVD harddisk recorder
Normaal gesproken heet het gewoon een HD-recorder. Deze heb je met en zonder de mogelijkheid om het opgenomene over te zetten op een (interne) DVD-brander.
Dus eigenlijk zou zou iets een Harddisk-recorder met DVD-brand mogelijkheid (moeten) heten.
Het is zo'n beetje wat Animal zegt, alleen dan eigenlijk andersom. De meeste recorders zijn gewoon HD-recorders met als eventuele optie een dvd-brander ingebouwd.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2010, 14:48   #65
dutch-online
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Animal Bekijk bericht
Volgens mij worden er weinig of geen dvd recorders meer verkocht waar geen HD in zit.

Maar deze is inderdaat zonder harddisk.
En niet stereo.
Heb je iets opgenomen ,en wil je die disk in een andere speler afspelen ,dan moet de disk wel afgesloten worden ,,heet waarschijnlijk finaliseren ,want anders wordt de disk niet gezien.
,,
Klopt

Maar er zijn er nog genoeg die een DVD recorder met een Schijfje hebben .
  Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2010, 15:34   #66
anoniem14518
Guest

Standaard

een subliminale boodschap is bv één frame vervangen door een boodschap
met 25 tot 30 f/s zie je dat niet bewust.
ook de bekende boodschappen in achteruit gedraaide muziek is een bekend voorbeeld.
en of het nou wel of niet werkt, het is verboden in nederland (bij mijn beste weten)
als je dan nagaat hoeveel er op gelet wordt of er sluip reclame in tv programma's zit, dan kan ik me niet voorstellen dat er niet naar subliminaal gekeken wordt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter
Ik heb ook gevraagd het niet over de inhoud van het plaatje te hebben, maar over de mogelijkheid van een ondermijnde elektronica.
- ja uiteraard kan je elektronica ondermijnen, maar om dat op zo'n schaal te doen... dat wordt een duur grapje.
om nog maar niet te spreken van de strings die je een computer op moet geven waar deze op moet letten en dat ie dat dan ook daadwerkelijk moet doen.
data verwerking is voor mensen redelijk eenvoudig, juist omdat ons brein geen rechte lijnen volgt maar juist heel veel short cuts kent en kan.

- en dan nog een probleem, mensen zijn heel slecht in communiceren
bedenk maar eens hoeveel ruzies er zijn tussen mensen en hoeveel procent daarvan gebaseerd is op een communicatie probleem (misverstand)
:"hij zei dit en dat en ik dacht dat ie dat en dat bedoelde"
dus als jij niet heel duidelijk uit kan leggen dat je bedoelde :"ik zie dan links onder in het scherm een zwart vierkantje met twee rode stipjes staan, 2 seconden lang en om 21:30 op ned3"
denk ook maar aan het probleem dat er hier een nieuw persoon op het forum komt.
"ik heb een probleem
mijn laptop doet het niet meer, 3 dagen geleden nog wel"
communicatie probleem tussen mensen.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten