Ga terug   Computer Idee Forum > [Off Topic] > Internet cafe

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 15 December 2010, 14:25   #21
anoniem26536
Guest

Standaard

"Philips verkoopt zijn resterende belang in LG Display voor EUR 630 miljoen"
https://www.newscenter.philips.com/n...nde_belang.wpd

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Joon Knapen

Philips Corporate Communications
Tel: +31 20 59 77477
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2010, 14:55   #22
anoniem26536
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door qpc Bekijk bericht
Ik sta wat 'stabieler' met mijn beide benen op de grond.
"Daar gaat ie - QPC - weer."
http://www.youtube.com/watch?v=EQt-R96GGDE

Free YouTube to MP3 Converter : http://www.dvdvideosoft.com/products...-Converter.htm

(Paranoia) : https://secure.wikimedia.org/wikipedia/nl/wiki/Paranoia

Laatst gewijzigd door ricky1 : 15 December 2010 om 15:09
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2010, 16:42   #23
anoniem26138
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niekie30 Bekijk bericht
En trouwens Ik ben geen seconde bang voor een wereld oorlog. Waarom niet> Omdat het geen seconde helpt.....
Nee het helpt niet, maar is je angst dan weg ?
Waar kwamen die vorige oorlogen dan vandaan, ook nog na WW2, ook in moderne samenlevingen ?
(Misschien zijn die ook wel gestart omdat iets niet aan de kaak gesteld kon worden omdat het officieel niet bestond.... )

Waar het mij in dit draadje om gaat is het aan de kaak stellen van iets wat mij letterlijk negatief raakt, en proberen een bewustzijn te kweken dat dat zwarte blokje in een apparaat, of dat nu je PC is met een i7-950 Processor (731.000.000 transistors op 2,63 cm▓ ) of de besturingschip van je video (misschien een miljoen transistors) niet helemaal pluis hoeft te zijn.
Is het besef wel aanwezig hoe gecompliceerd het ontwerp van een chip eigenlijk is ?

Misschien is het wel makkelijk je ontwerp op zolder te maken, en dan het productieproces naar Verweggistan te verplaatsen, maar 'somewhere on the way' is misschien een Trojan geplaatst waarvoor de politiek waarschijnlijk geen oog heeft omdat het mogelijke probleem (lees: gebruik van chips) te groot is.
Er worden echt technieken toegepast welke onder onze neus kunnen worden misbruikt, alleen interpreteren de meesten bepaalde verschijnsels anders. Na´ef tot op het bot. Wat wil je als je techniek gebruikt die je niet helemaal kan overzien.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2010, 16:45   #24
anoniem26138
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ricky1 Bekijk bericht
Overdreven achterdochtig of wantrouwig
Ik begrijp dat je zo'n reactie hebt, maar juist die drie woorden hebben mij lang tegengehouden een mening hierover te uitten, en nu heb ik het gewoon gezegd. En spijt heb ik alleen omdat zoiets ellenlange discussies uitlokt waar de waarheid niet bewezen- maar alleen bevochten wordt, maar spijt heb ik niet voor het neerzetten van mijn ervaring en mening.

Er is niets overdreven, wel achterdochtig of wantrouwig, maar dat wordt je vanzelf van dit soort ervaringen. En dit was echt niet mijn enige ervaring op dit vlak.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2010, 16:51   #25
anoniem26138
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door qpc Bekijk bericht
Zo zie je maar weer, het kan altijd gebeuren dat iets stuk gaat, maar om dar nou meteen een hele "complot-theorie" achter te zoeken, dat gaat mij (VEEL) te ver.... Ik sta wat 'stabieler' met mijn beide benen op de grond.
Veel consumentenspul gerepareerd. Gaat gewoon kapot. Kan je meten, zien, horen, of zelfs ruiken.

Onverklaarbare uitval op sleutelmomenten in mijn leven stapelen zich op tot ik mijn middenvinger opsteekt en denk: "je kan me wat". En dan heb ik plots een (andere) mening.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2010, 17:03   #26
anoniem22217
Guest

Standaard

Erik jonge maak je niet druk, dat heet politiek en om daar verandering in te brengen is zoals mijn moeder altijd pleegde te zeggen " vechten tegen de bierkaai "!
Ofwel in de elektronica heet dat " De Wet van Moore stelt dat het aantal transistors in een ge´ntegreerde schakeling door de technologische vooruitgang elke 2 jaar verdubbelt. "

Of wij van WC-Eend adviseren WC-Eend.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2010, 17:06   #27
dutch-online
Guest

Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter Bekijk bericht
Veel consumentenspul gerepareerd. Gaat gewoon kapot. Kan je meten, zien, horen, of zelfs ruiken.

Onverklaarbare uitval op sleutelmomenten in mijn leven stapelen zich op tot ik mijn middenvinger opsteekt en denk: "je kan me wat". En dan heb ik plots een (andere) mening.
..
Je bedoeld een beetje die dingen die van ver komen?? kunnen gemanipuleerd zijn.
Maar de mensen in die verre landen die denken dat ook van ons .
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2010, 17:11   #28
anoniem26536
Guest

Standaard

Citaat:
Nog gelachen vandaag ?
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2010, 18:08   #29
anoniem26138
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch-online Bekijk bericht
lg dr275......
Ding geeft een beeld om te huilen als je de tuner van de TV gebruikt (de enige manier om Stereo op te nemen). Dan geeft hij op z'n SCART een beeld aan de TV terug vol met continu van links naar rechts voorbijdrijvende gost images van het TV beeld wat je al zit te bekijken. Het ene TV kanaal (station) is erger dan de andere, maar meer dan twee kanalen die 'gostvrij' zijn heb ik niet.
En het zit daarna in de opname mocht je die nog willen maken.

Gebruik je de tuner van de recorder zelf, dan is het beeld beter, alhoewel duidelijk minder kleurkwaliteit en scherpte, en het geluid mono.

Ik moet wel zeggen dat ik het 'gost' probleem nog niet heb bekeken met een andere TV, maar ik heb met een andere (video-tape) recorder geen probleem gezien op deze TV.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2010, 18:22   #30
anoniem26138
Guest

Standaard

Citaat:
Nog gelachen vandaag ?
Ja.... zurig, om die Haagse politicus op Radio West die zich nogal rechts uitdrukte, en zei:
"We hebben de bezuinigingen ingezet om 20 gratis activiteiten voor ouderen af te schaffen...".

Laatst gewijzigd door erikdenhouter : 15 December 2010 om 18:57
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten