Ga terug   Computer Idee Forum > [Off Topic] > Internet cafe

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 14 December 2010, 18:04   #1
anoniem26138
Guest

Standaard Electronica ondermijnd

Klusje voor de brandweer ?

Al tijden zie ik in de media crimineel gedrag dat kijkers en luisteraars bulliet, pest, ziekt, en daarvoor is een verklaring nodig. ( "Platte-vlak fascisten" noem ik ze.) Als ik die verklaring zoek, dan kom ik alleen uit op een totale ondermijning van de opname-electronica, en zelfs meer, zoals totale knechting van de bevolking.

Om dit gedrag op TV vast te proberen te leggen heb ik de goedkoopste LG brander onder mijn TV staan (DR275), een rot apparaat wat zelfs die € 85, 00 niet waard is (continu verstoord beeld en het kan zelfs het geluid niet in stereo opnemen).
Maar... ik heb nog een nadeel van dat ding gevonden:
telkens wanneer ik het (door anderen) beoogde crimineel gedrag (pesten, het onder de huid gaan zitten van groepen) op DVD weet vast te leggen, en ik wil het afspelen, dan zegt de brander: "Wilt u de schijf opstarten ?". De schijf wordt dan plots als ongeformatteerd gezien.
M.a.w., alleen als ik naar mijn idee iets belangrijks heb te bewijzen en met moeite opgenomen, is de opname zonder verklaring verloren.

Hoed je, de rede dat ik interesse verloor in de gedetailleerde elektronica was toen in doorkreeg dat er zoveel onderdelen in één chip gebakken werden, dat niemand meer kan zien of nagaan hoe verschrikkelijk we regelmatig in het Westen gen**id worden. Het zal waarschijnlijk het belangrijkste onderdeel van een volgende wereldoorlog inhouden, of dat nu tijdens het recente rechtse kabinet is, of vijftig jaar later.
Maar het is zo, en het komt vanzelf als de bodem uit het fascisme boven ons valt; niets zeggen kan ik niet.

Noem mij maar gek.

(Verplaatst vanuit de afdeling 'Brandweer')

Laatst gewijzigd door erikdenhouter : 16 December 2010 om 16:20 Reden: Iets vloeiender geschreven...
  Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2010, 19:13   #2
anoniem32166
Guest

Standaard

Beste Erik,

ik heb je betoog nu 2x doorgelezen maar..............

WAAR HEB JE HET OVER??

M.v.g. Niels
  Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2010, 20:25   #3
anoniem26138
Guest

Standaard

Ik heb het over iets wat ik observeer. Al jaren.
Dat wil absoluut niet zeggen dat jij zoiets waarneemt.

Ken je die plaatjes met een duidelijke afbeelding, maar iemand zegt dat je er ook iets anders in kan zien ? Eerst nog zie je het niet, het volgende moment is het plaatje getransformeerd in iets anders, en kan je nooit meer om die tweede versie heen.
Ik zie al jaren beide, jij kijkt naar mijn mening nog met one track.

Mijn enige zorg is nu wel dat ik de discussie niet voort wil zetten over de inhoud van het plaatje, omdat we in de afdeling 'brandweer' zitten. Dit heb ik met opzet gedaan. Anders had ik b.v. in 'Jullie mening' gepost.

De brander vernietigt op bevel, dat is wat ik stellig beweer, en ik vraag mij af of dat met overtuiging door iemand herkend wordt.
De elektronica ondermijnd dus.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2010, 20:30   #4
dutch-online
Guest

Wink

En Erik heeft dit ook met het weer , zonder brand te maken.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2010, 20:44   #5
anoniem26138
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch-online Bekijk bericht
En Erik heeft dit ook met het weer , zonder brand te maken.
Niet echt... Ik doe met bijna elk weertype hetzelfde, dus waarom anders....
(Maar jij zal dit wel anders bedoelen)

Laatst gewijzigd door erikdenhouter : 14 December 2010 om 20:48
  Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2010, 20:42   #6
anoniem30685
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter Bekijk bericht
......Noem mij maar gek.
Bij deze, je bent gek....
  Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2010, 20:44   #7
anoniem26138
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door qpc Bekijk bericht
Bij deze, je bent gek....
Zeg het voort zeg het voort
  Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2010, 23:27   #8
anoniem42071
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter Bekijk bericht
Klusje voor de brandweer ?

Al tijden zie ik in de media crimineel gedrag dat kijkers en luisteraars bulliet, pest, en daarvoor is een verklaring nodig. ( "Platte-vlak fascisten" noem ik ze.)
Als ik die verklaring zoek, dan kom ik alleen uit op een totale ondermijning van de opname-electronica, en zelfs meer, zoals totale knechting van de bevolking.

Om dit gedrag op TV vast te proberen te leggen heb ik de goedkoopste LG brander onder mijn TV staan (DR275), een rot apparaat wat zelfs die € 85, 00 niet waard is (continu verstoord beeld en het kan zelfs het geluid niet in stereo opnemen).
Maar... ik heb nog een nadeel gevonden:
telkens wanneer ik het (door anderen) beoogde crimineel gedrag op DVD weet vast te leggen, en ik wil het afspelen, dan zegt de brander: "Wilt u de schijf opstarten ?". De schijf wordt dan plots als ongeformatteerd gezien.
M.a.w., alleen als ik iets belangrijks heb te bewijzen en met moeite opgenomen, is de opname zonder verklaring verloren.

Hoed je, de rede dat ik interesse verloor in de gedetailleerde electronica was toen in doorkreeg dat er zoveel onderdelen in één chip gebakken werden, dat niemand meer kan zien of nagaan hoe verschrikkelijk wij in het Westen genaaid worden.

Het zal het belangrijkste onderdeel van een volgende wereldoorlog inhouden, of dat nu tijdens het recente rechtse kabinet is, of vijftig jaar later.
Maar het is zo, en het komt vanzelf als de bodem uit het fascisme boven ons valt; niets zeggen kan ik niet.

Noem mij maar gek.
Ik begrijp hier ook geen snars van Erik. Ik heb gegoogled op Bulliet. Dat blijkt een schrijver te zijn, met een bepaalde mening over bepaalde geloven.

Waar je volgens mij heen wil is ongeveer het volgende:
De wereld wordt geregeerd door de media. Een mening wordt opgedrongen.
Bijvoorbeeld:
We kennen geen van allen Asange persoonlijk, maar vinden het toch een wereld gozer.
Waarom vraag ik me dan af?
Omdat hij schopt tegen de maatschappij?
Omdat hij mensenlevens in gevaar brengt?
Omdat hij internationale betrekkingen in gevaar brengt?
Want geloof me dat gebeurt dus.
Ik ben beslist niet voor geheimhouding maar elk mens wil dingen die hem persoonlijk aangaan voor zich houden. Hij is nu de held, omdat hij opzettelijk de privacy schendt van talrijke invloedrijke personen. Of je hem nou mag of niet en dit ongeacht mijn eigen mening.
Het gaat hier dus niet over een voor of tegen Asange... Het gaat erom dat met heel veel dingen je mening wordt gevormd door hoe en wat de media brengt.

Wil je die kant op Erik.

En trouwens Ik ben geen seconde bang voor een wereld oorlog. Waarom niet> Omdat het geen seconde helpt.....

Niek

Laatst gewijzigd door Niekie30 : 15 December 2010 om 08:01
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2010, 01:45   #9
anoniem26536
Guest

Standaard

@ Erik

Are you being bullied?

http://www.need2know.co.uk/beatbully...ngbullied.html

Zie : What should I do? http://www.need2know.co.uk/beatbully...shouldido.html

Laatst gewijzigd door ricky1 : 15 December 2010 om 01:53
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2010, 08:28   #10
anoniem26138
Guest

Standaard

Wat ik vertel is dat de elektronica ondermijnd is, en via die weg bepaalde mensen uiterst professioneel gebullied (geziekt) worden.

Korter en krachtiger kan ik het niet duidelijk maken.

(Dat het vandaag mijn brander is die mij die overtuiging geeft is eigenlijk niet relevant, maar stom genoeg komt mijn bericht hierdoor wel in dat forumdeel. Het is de spontaniteit van een razend weerwoord wat daarvoor heeft gezorgd.)
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten