Oud 17 January 2007, 15:59   #1
anoniem22213
Guest

Question Huh?

Ik heb een probleem met onlinegamen:

Ik speel CoD2 en MOHAA.

Wanneer ik online game wordt plotseling mijn spel geminimaliserd naar de taakbalk en krijg ik de desktop. Ik hoor wel dat het spel verder gaat, maar ik moet weer klikken op het spel in de taakbalk om het te maximaliseren. Na een 'loading' scherm ga ik weer verder waar ik gebleven ben. Maar na enige seconden wordt het spel weer geminimaliseerd....
Bij andere toepassingen (e-mailen of surfen) doet mij PC dat niet.......

Help !!

Oud 17 January 2007, 16:48   #2
anoniem13802
Guest

Standaard

goed bezig

Oud 17 January 2007, 16:55   #3
anoniem22213
Guest

Standaard

tja...............

Oud 17 January 2007, 17:52   #4
anoniem22131
Guest

Standaard

Ik speel zelf ook CoD2 maaruh dat probleem heb ik nog nooit gehad, echter alleen als ik de windows toets of ALT+TAB indruk. Tja wat zal ik ervan zeggen........ ik weet het ff niet.

Oud 17 January 2007, 17:54   #5
anoniem18037
Guest

Standaard

kijk even waar je je thread in zet in vraag het de redactie geen technische vragen.
Lees gelijk ook even de huisregels door over een duidelijke titel maken en over gebruik van leestekens.

Oud 17 January 2007, 18:51   #6
anoniem13182
Guest

Standaard

En daarbij nog eens een overschot aan vraagtekens. Zucht, hier wordt ik toch wel heel moe van zo langzamerhand.
Ik sluit deze vraag, verwijder zelf het teveel aan vraagtekens wel, de vraagsteller kan het zelf nog eens proberen en dan nu graag op de juiste plek en zonder al die vraagtekens.

Ook druk ik de vraagsteller op het hart de huisregels nogmaals goed door te lezen.

Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten