Ga terug   Computer Idee Forum > Multimedia > Brandweer

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
Oud 3 July 2005, 18:11   #11
anoniem14733
Guest

Standaard

Eerlijk gezegd zie ik het probleem niet van de vraagstelling van Tjoekse.
Hij vraagt gewoon dat er alleen mensen reageren die ervaring hebben met het programma wat ze willen noemen omdat hij geen lijst van proggies wil, daar is toch niets mis mee?
Tjoekse: DVDShrink en DVD2one zijn er ook 2 die goed werken en waar ervaring mee opgedaan is.

Oud 3 July 2005, 18:27   #12
anoniem13759
Guest

Standaard

ik ben voorstander van cinema craft encoder
gewoon de beste mpeg encoder ,nu kan je deze ook gebruiken met
dvdrebuilder en kiezen voor 6 passes ,is er bijna geen kwaliteits verlies om van een dvd9 naar dvd5 te gaan
Hiermee werken veel release groepen ook (dvd downloaden)
http://www.ondertitels.info/help_view.php?id=47

veel beter dan dvdshrink qua kwaliteit

Oud 3 July 2005, 18:34   #13
anoniem14733
Guest

Standaard

Correct, CCE, zeker met 6 passes is zowat het beste wat je hebben kunt. Nadeel: kost behoorlijk wat tijd. Maarja, dan heb je ook wel wat.

Oud 3 July 2005, 19:58   #14
anoniem13802
Guest

Standaard

ha dat zijn antwoorden daar heb ik wat aan
bedankt blackTiger en Tarzan1990
ik ga maar eens op zoek

thx tjoekse

Oud 3 July 2005, 23:58   #15
anoniem13863
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tjoekse
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kater
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tjoekse
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door avv
Vriendelijke manier van vragen stellen, Tjoekse
maar wel duidelijk toch
Duidelijk, maar altijd vriendelijk.
We doen het allemaal vrijwillil.
nog zo'n een
jullie konden wel broers zijn
Laten we wel wezen dat wat Kater zei: We doen het allemaal vrijwillig.

Maar op de manier waarop jij reageert, hoef je van meeste forum gasten geen fatsoenlijk antwoord te verwachten.

Oud 4 July 2005, 00:02   #16
anoniem13255
Guest

Standaard

Rustig, svp. Mijn opmerking was hopelijk voldoende, geen reden om het vuur weer op te stoken.

Oud 4 July 2005, 01:07   #17
anoniem13802
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gekwordikervan

Maar op de manier waarop jij reageert, hoef je van meeste forum gasten geen fatsoenlijk antwoord te verwachten.
dat verwacht ik van jou ook zeker niet
na verschillende topics door gelezen te hebben
waar jij op geantwoord hebt

Oud 4 July 2005, 01:23   #18
anoniem15228
Guest

Standaard

Ik ga me hier niet populair mee maken dus ik ga geen namen noemen maar ik vind wel dat er een paar personen rondlopen op dit forum die allemaal denken Mod te zijn. Als iemands vraagstelling je niet aanstaat ga er dan gewoon lekker niet op in...

Dat terzijde: vrede op aarde hallelujah

enne

Oud 4 July 2005, 18:56   #19
anoniem14733
Guest

Standaard

Tja Omen, hier heb ik eens een vraag over gesteld omdat ik het ook vreemd vond, maar het is op dit forum gebruikelijk. Dat kan goed werken als men dat allemaal van tevoren weet dat de gebruikers gewoon modje meehelpen.
Het is goedbedoeld allemaal, dat wel en hier op dit forum gebruikelijk en door de meesten geaccepteerd.

Echter dit zijn precies dat soort problemen wat je gaat krijgen als een forum groter word. Bij de meeste grote forums is niet voor niets de stelregel "laat het modereren aan de moderators over".
Hier is dat dus duidelijk anders en dat is op zich niet erg, maar misschien is het verstandiger dit wat duidelijker en uitgebreider aan nieuwe gebruikers kenbaar te maken want het is inderdaad wel compleet anders dan gebruikelijk is.

Daarnaast ben ik nog steeds van mening dat de vraagstelling onvriendelijk zou zijn en vind het commentaar dan ook onterecht. Kwestie van interpreteren.

Oud 4 July 2005, 19:17   #20
anoniem13425
Guest

Standaard

Volgens mij is het meestal zo dat wanneer je mee gaat doen in een al draaiende groep, dat je je dan aanpast aan de dan gangbare gewoonten. (Inburgering zullen we maar zeggen...). Vroeger stond er met grote letters boven het Faqman forum: Lezers helpen lezers....
Modje zelf vindt het de kracht van het forum dat het gedragen wordt door de gebruikers.....
Zou dit tot conflicten leiden, dan is Modje toch de eerste die stuurt en ingrijpt....?
En als sommige gebruikers een keer de plank misslaan dan kun je daar als medegebruiker ook gewoon op wijzen als je die behoefte hebt.... Die behoefte heb ik nu even.....

Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten