Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lange Pier
|
Ik ben inmiddels al zover gegaan, dat ik windows opnieuw heb geinstalleerd en voor zover ik nieuwe drivers heb kunnen vinden op het internet voor alles wat ik er in heb zitten, heb ik deze gedownload. maar het mag tot nu nog niet baten.
Verder heb ik 4 gb aan geheugen (DDR2 667mhz), ook de bios geeft dit aan, maar als ik het taakbeheer, cpu-z, everest home edition er op na sla, geeft deze aan 2gb fysiek geheugen te hebben. Wat houd dit precies in?
Daarbij komt ook nog kijken, dat wanneer ik mijn computer nu opstart deze toch een minuutje of 3 blijft laden.... en mijn cpu gebruik tijdens dat proces blijft steken rond de 30 a 40% na een minuutje of 5 zakt deze weer naar 0% tot 7 %, wanneer ik daarna een programma start schiet het gebruik al snel weer naar 100% (voor ca. 3 seconden.)
Als ik alles zo doorlees krijg ik toch het vermoeden dat het aan de processorsnelheid zo liggen, alleen vind ik dit een beetje raar, aangezien ik dit probleem met mijn vorige videokaart niet had.
Ook wil ik jullie allemaal alvast even bedanken voor de moeite die jullie nemen om mij te helpen!