Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Forum

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
Oud 28 October 2008, 15:41   #3601
anoniem14945
Guest

Standaard

Hoi Modje,

Ik ben m'n php-tutorials 'n beetje gaan adverteren via m'n onderschrift (zie onderschrift), omdat ik er op die manier in posts makkelijker naar kan verwijzen indien nodig. Hoewel ik de huisregels ken en weet dat er eigenlijk geen links in mogen, is dit een link naar dit forum alhier en verder volledig zonder winstoogmerk of iets dergelijks.
Mag ik 'm laten staan, of heb je liever dat ik die link toch weghaal? Als je liever de huisregels handhaaft begrijp ik dat best en zal ik dat verder ook respecteren, vandaar dat ik even informeer.

Oud 28 October 2008, 23:36   #3602
anoniem30809
Guest

Standaard

Modje,
Ik heb een nieuwe discussie aangemaakt met als onderwerp printer print langzaam.
Ik ben daarna ook wel zelf aan het puzzelen geweest, en geen flauw idee wat ik nu gedaan heb, maar de printer doet het weer normaal.
Daarvan kan ik geen zinvol bericht maken in mijn discussie, maar om andere mensen onnodig voor mijn al opgeloste probleem aan het werk te zetten heb ik mijn probleemuitleg verwijderd en er een paar puntjes heengezet.
Deze discussie is dus niet meer bruikbaar, zowel voor mij als voor andere forumlezers en -schrijvers. Ik kan nergens een verwijderknop vinden, is waarschijnlijk ook niet de bedoeling, maar kun je deze voor mij verwijderen? Bedankt.
Groet, Rik.

Oud 29 October 2008, 02:23   #3603
anoniem13182
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argus Bekijk bericht
Ik krijg alleen dit te zien;

Citaat:
Systeembericht
Sorry, er zijn geen resultaten gevonden. Probeer een andere zoekterm.

Oud 29 October 2008, 02:27   #3604
anoniem13182
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter Bekijk bericht
Samenvoegen hoeft niet, kon er gewoon eentje weg

Oud 29 October 2008, 02:29   #3605
anoniem13182
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FooBar Bekijk bericht
Hoi Modje,

Ik ben m'n php-tutorials 'n beetje gaan adverteren via m'n onderschrift (zie onderschrift), omdat ik er op die manier in posts makkelijker naar kan verwijzen indien nodig. Hoewel ik de huisregels ken en weet dat er eigenlijk geen links in mogen, is dit een link naar dit forum alhier en verder volledig zonder winstoogmerk of iets dergelijks.
Mag ik 'm laten staan, of heb je liever dat ik die link toch weghaal? Als je liever de huisregels handhaaft begrijp ik dat best en zal ik dat verder ook respecteren, vandaar dat ik even informeer.
Hoe nobel ook, maar de regel is geen links in het onderschrift. Je kan er in threads waar het van toepassing is ook de link zelf plaatsen.

Oud 29 October 2008, 02:31   #3606
anoniem13182
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rik1951 Bekijk bericht
Modje,
Ik heb een nieuwe discussie aangemaakt met als onderwerp printer print langzaam.
Ik ben daarna ook wel zelf aan het puzzelen geweest, en geen flauw idee wat ik nu gedaan heb, maar de printer doet het weer normaal.
Daarvan kan ik geen zinvol bericht maken in mijn discussie, maar om andere mensen onnodig voor mijn al opgeloste probleem aan het werk te zetten heb ik mijn probleemuitleg verwijderd en er een paar puntjes heengezet.
Deze discussie is dus niet meer bruikbaar, zowel voor mij als voor andere forumlezers en -schrijvers. Ik kan nergens een verwijderknop vinden, is waarschijnlijk ook niet de bedoeling, maar kun je deze voor mij verwijderen? Bedankt.
Groet, Rik.
Stond idd niks zinnigs meer, dus verwijderd.

Oud 29 October 2008, 10:50   #3607
anoniem14945
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Modje Bekijk bericht
Hoe nobel ook, maar de regel is geen links in het onderschrift. Je kan er in threads waar het van toepassing is ook de link zelf plaatsen.
Ok, prima.
Dat de link zelf plaatsen ook kan wist ik al, is alleen wat omslachtiger omdat ik die dan steeds moet opzoeken
Maar regels zijn regels, ik zal m'n onderschrift ff weghalen.

Oud 29 October 2008, 11:49   #3608
dutch-online
Guest

Standaard

opzoeken

gewoon bij je favorieten natuurlijk .

Oud 29 October 2008, 17:04   #3609
anoniem25985
Guest

Standaard

Zou je dit topic http://forum.computeridee.nl/showthr...t=45828&page=5 misschien op slot willen doen (anders stopt het daar weer niet met nieuwe logjes) ... en even het berichtje van de individuele HJT-logs willen inzetten. Laatste post is nu afgewerkt.

Oud 30 October 2008, 03:28   #3610
anoniem13182
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kape Bekijk bericht
Zou je dit topic http://forum.computeridee.nl/showthr...t=45828&page=5 misschien op slot willen doen (anders stopt het daar weer niet met nieuwe logjes) ... en even het berichtje van de individuele HJT-logs willen inzetten. Laatste post is nu afgewerkt.
Gesloten.

Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten