Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Vraag het de redactie - (geen technische vragen)

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
Oud 24 January 2014, 15:19   #1
anoniem56764
Guest

Standaard Computeridee nr 4 digitaal

Vanmorgen kreeg ik computer idee #4 in de brievenbus .
Wanneer is de digitale versie daarvan te lezen op mijn Ipad ?
# 3 kreeg ik gisteren pas te zien en dat vind ik rijkelijk laat moet ik zeggen.

Oud 24 January 2014, 15:45   #2
anoniem54435
Guest

Standaard

Vandaag 24 Januari dus net 3 weken oud dit jaar .
Misschien toch iets te ongeduldig.

Oud 24 January 2014, 20:35   #3
anoniem56764
Guest

Standaard

Gezien je reactie neem ik aan dat je geen abonnement op computerID hebt want ik heb # 4 gisteren echt in de bus gekregen. Enkele koppen op de front page " Handig en heel goed, Het beste van de ces, maak zelf een html5-site. Nr 4 28 jan - 11 feb 2014. " Overtuigd?
En aangezien ik het zeer prettig vind om dat blad op de Ipad of tablet te lezen als ik ergens rustig zit te wachten tot dat mijn echtgenoot klaar is met boodschappen doen is mijn vraag dus niet onterecht , ondanks dat het jaar pas 3 weken oud is. O ja, #1 2014 had ik op 14 december 2013 al in de bus.

Laatst gewijzigd door ToonS : 24 January 2014 om 21:27

Oud 25 January 2014, 07:18   #4
anoniem54435
Guest

Standaard

Ik hoef [ ik mag niet mee] nooit mee met Boodschappen halen .

En ik heb geen tablet , en ook gebruik ik geen tabletten.

Verder heb ik geen idee wat de levering frequentie , is van de digitale versie .

Oud 26 January 2014, 15:07   #5
anoniem29336
Guest

Standaard

kan iemand mij de formule uit nr 4 geven van het rekenblokje voor btw. ook de vermedlign hoog/laag? (werk met open office)

Oud 26 January 2014, 22:27   #6
anoniem18126
Guest

Standaard

@peter_6: Ten 1e; je breekt in in het topic van iemand anders. En ten 2e; Je kan natuurlijk ook voor een keer het blad kopen, er staat iets in wat jij graag wilt, is dat dan echt teveel gevraagd?

Oud 27 January 2014, 21:06   #7
anoniem56764
Guest

Standaard

6 Dagen na het verschijnen van #4 is de digitale versie van computer ID beschikbaar.
Is al een stuk beter dan bij #3 maar mag wat mij betreft best nog wat sneller want #4 heb ik al gelezen en dus is de digitale versie niet meer zo interessant.
Die vertraging zal wel een gevolg zijn van het HUB faillissement en de overname maar ik heb er vertrouwen in dat het goed komt.
Ik vind Computer ID trouwens een fantastisch blad waarop ik geabonneerd ben vanaf #2 in 1998 na dat ik #1 voor 1 gulden op het station had gekocht en ik ben blij dat het is gered van de ondergang.
Redactie ga zo door

Oud 30 January 2014, 12:54   #8
anoniem49196
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ToonS Bekijk bericht
6 Dagen na het verschijnen van #4 is de digitale versie van computer ID beschikbaar.
Dat klopt niet helemaal, Toon...
De officiŽle verschijningsdatum van nummer 4 is dinsdag 28 januari. Op die dag ligt het blad in de winkels.
Abonnees krijgen het blad een paar dagen eerder: op de vrijdag voorafgaand aan de verschijningsdatum.
De digitale versie kwam (zoals je zelf al schreef) beschikbaar op maandag 27 januari. Dus nog steeds voor de officiŽle verschijningsdatum. En dat is niet 6 dagen, nadat het blad bij jou thuis op de mat viel, maar slechts 3 dagen.

Ook ik vind het trouwens een leuk en vooral gezellig blad. Ik ben nog niet zo lang abonnee als jij. Pas sinds 2004...

Oud 30 January 2014, 12:58   #9
anoniem29336
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ToonS Bekijk bericht
Is al een stuk beter dan bij #3 maar mag wat mij betreft best nog wat sneller want #4 heb ik al gelezen en dus is de digitale versie niet meer zo interessant.
Die vertraging zal wel een gevolg zijn van het HUB faillissement en de overname maar ik heb er vertrouwen in dat het goed komt.
Ik vind Computer ID trouwens een fantastisch blad waarop ik geabonneerd ben vanaf #2 in 1998 na dat ik #1 voor 1 gulden op het station had gekocht en ik ben blij dat het is gered van de ondergang.
Redactie ga zo door
1)ben abonnee
2)betreffende formule staat niet vermeld
3)reageer erg primair

Oud 30 January 2014, 13:05   #10
anoniem29336
Guest

Standaard

zie @toonS
dit was bestemd voor Anacho

Discussie gesloten

Discussietools