Ga terug   Computer Idee Forum > Software > Software Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 1 December 2006, 20:58   #1
anoniem19249
Guest

Red face cool pdf reader

Kan iemand mij uitleggen hoe ik cool pdf reader kan openen en/of of kan gebruiken??
als ik het open en een bestand open kan ik dat niet bewerken!! uiteraard doe ik iets verkeerd, maar wat?? sory maar ik zit pas een half jaar achter de p.c,maar leer wel snel hoor
Bedankt !
  Met citaat antwoorden
Oud 1 December 2006, 23:02   #2
anoniem13425
Guest

Standaard

Vrije vertaling van de productbeschrijving: Cool PDF Reader is de kleinste pdf-lezer om pdf-bestanden te lezen, printen en converteren.

Je kunt er dus een pdf mee lezen, maar ik denk niet dat je de bestanden kunt bewerken.
Wat wil je precies gaan doen?
  Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2006, 16:15   #3
anoniem19249
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reintje Bekijk bericht
Vrije vertaling van de productbeschrijving: Cool PDF Reader is de kleinste pdf-lezer om pdf-bestanden te lezen, printen en converteren.

Je kunt er dus een pdf mee lezen, maar ik denk niet dat je de bestanden kunt bewerken.
Wat wil je precies gaan doen?

Reintje,bedankt voor je reactie.
Wat ik wil doen is een pdf downoaden, b.v. een verhhuurcontract van de ANWB, en dit zelf invullen met namen/adressen etc.om deze vervolgens te printen of te versturen.
Maar dat lukt nou net niet! heb ik zo je vraag beantwoordt ??
bedankt als je me verder wil helpen.
bibo.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 December 2006, 16:18   #4
anoniem13255
Guest

Standaard

Dit zijn waarschijnlijk features die alleen in de officiele Adobe Reader zitten. Die is gratis, dus download die vanaf www.adobe.com
  Met citaat antwoorden
Oud 5 December 2006, 11:04   #5
anoniem21283
Guest

Standaard

Weet niet of ik deze topic mag overnemen, maar ik heb een vraag.

Ik gebruik op school veel ingescande boeken, de kleinste is 5 MB en de grootste is 230 MB (die was al in tween gedeeld, eigenlijk 2 keer 230 MB).
Nu is het bij cool pdf reader geen probleem om dat boek van 5 MB te openen, maar de rest weigert ie (zelfs boeken van 20 MB weigert ie al!)

Hebben jullie dit probleem ook? met Adobe Reader gaat het prima, ik heb alleen liever een PDF Reader die een beetje lichter en sneller is, vandaar dat ik deze probeerde.

Groeten, Marc
  Met citaat antwoorden
Oud 5 December 2006, 16:54   #6
anoniem18037
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcbitter Bekijk bericht
Weet niet of ik deze topic mag overnemen, maar ik heb een vraag.

Ik gebruik op school veel ingescande boeken, de kleinste is 5 MB en de grootste is 230 MB (die was al in tween gedeeld, eigenlijk 2 keer 230 MB).
Nu is het bij cool pdf reader geen probleem om dat boek van 5 MB te openen, maar de rest weigert ie (zelfs boeken van 20 MB weigert ie al!)

Hebben jullie dit probleem ook? met Adobe Reader gaat het prima, ik heb alleen liever een PDF Reader die een beetje lichter en sneller is, vandaar dat ik deze probeerde.

Groeten, Marc
De nieuwe adobe pdf reader is wel een stuk sneller geworden
  Met citaat antwoorden
Oud 5 December 2006, 22:34   #7
anoniem21283
Guest

Standaard

Ik zal 'm eens updaten, blijft dat het bij grote bestanden dan nog wel traag zal zijn denk ik.
Ik vond coolpdf reader wel wat omdat het ook lichter zou zijn, maar als ie mijn bestanden niet aan kan heb ik er nog vrij weinig aan...

Heb jij al geprobeerd een groter bestand te openen ermee? Of gebruik je nog gewoon Adobe Reader?

Marc
  Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2006, 13:08   #8
anoniem21067
Guest

Standaard pdf

Probeer foxitpdfreader eens. Erg goede ervaring mee.

Suc6
  Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2006, 14:11   #9
anoniem21283
Guest

Standaard

dat is inderdaad een goed alternatief, zeer snel.

Bedankt
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten