Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Vraag het de redactie - (geen technische vragen)

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 9 January 2007, 15:40   #51
anoniem20235
Guest

Standaard Fijn...

...als jullie je downloads, die alleen voor Micro$oft Woord zijn gemaakt, ook voor OpenOffice zouden zijn zou ik, en veel meer mensen, blijer zijn.

Ik kan namelijk geen/vrijwel geen van de CID word/excel downloads correct openen.

Geen idee?
Wel een idee?

Wat dachten jullie van een mooie dikke link pages, een CD/DVD met handige software of whatever?

Geen idee?
Wel een idee?

Leef je uit
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2007, 16:40   #52
anoniem13187
Guest

Standaard

Er zijn bladen genoeg met cd's of dvd's er bij.
Die zijn vele malen duurder dan CID en de meeste software die er dan bij zit kun je ook zelf op internet vinden ,of zijn trail's of demo's. Er zijn genoeg site's waar echte legale gratis software is te vinden.
Gewoon CID houwen zo !
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2007, 17:59   #53
anoniem21977
Guest

Standaard

zou heel leuk zijn om een chat hier op de site te zetten. Kunnen we gelijk antwoord krijgen op vragen!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2007, 23:40   #54
anoniem13182
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door misty53 Bekijk bericht
zou heel leuk zijn om een chat hier op de site te zetten. Kunnen we gelijk antwoord krijgen op vragen!!!
Het gaat hier over het blad ComputerIdee en niet over het forum of over de site.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2007, 23:52   #55
anoniem13576
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthijs Bekijk bericht
...als jullie je downloads, die alleen voor Micro$oft Woord zijn gemaakt, ook voor OpenOffice zouden zijn zou ik, en veel meer mensen, blijer zijn.

Ik kan namelijk geen/vrijwel geen van de CID word/excel downloads correct openen.

Geen idee?
Wel een idee?

Leef je uit

Je kiest toch zelf voor OpenOffice?
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2007, 11:06   #56
anoniem22161
Guest

Standaard

Computer Idee zou er m.i. voordeel bij hebben dat wanneer er een Excel of Word special is,
er daarnaast ook een Open Office special m.b.t. Calc of Writer in staat.
(Uiteraard gaan die specials dan wel over het zelfde.)

Dit zal dan (nog) meer lezer aanspreken.

Laatst gewijzigd door JJPlanken : 15 January 2007 om 11:10
  Met citaat antwoorden
Oud 19 January 2007, 23:00   #57
anoniem19166
Guest

Standaard

misschien is het handig om een speciale cheats paina te maken met spellen op letter..
  Met citaat antwoorden
Oud 23 January 2007, 20:02   #58
anoniem22346
Guest

Standaard

Ik zou het leuk vinden als de homepage's van lezers weer terug kwamen. Desnoods maar 1 per blad. Ik vind het ook leuk om te lezen wat andere lezers doen met de computer. Zoals nu al de laatste pagina.
Verder weer twee pagina's voor reacties van lezers.

Ik interesseer me voor Linux. Misschien meer mensen... Ik ken het helemaal niet, maar zou er wel meer info over willen hebben.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 January 2007, 13:55   #59
anoniem22406
Guest

Standaard

Wat meer variatie in de gebruiksmogelijkheden van MS-Office. Die redakteur met passie voor Exel even uitleggen dat hij of beter een eigen blad kan beginnen of een cursus moet volgen.
Graag meer over Access, Powerpoint, Publisher en Works. Ik wacht namelijk al heel lang op een indexerings opzet voor verzamelingen met Access, met veldindelingen e.d.
Ik vind de layout van CIdee nog steeds niet slecht, dus niet te veel kunstgrepen toepassen en de creativiteit van de redakteuren binnen de perken houden, want computers zijn al ingewikkeld genoeg. En simpel houden, daar zijn jullie voor, toch?
  Met citaat antwoorden
Oud 6 February 2007, 08:22   #60
anoniem13203
Guest

Standaard

Naar al jullie suggesties zullen we serieus kijken. Fijn dat jullie zo meedenken!
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten