Ga terug   Computer Idee Forum > Multimedia > Video bewerking

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 1 November 2017, 18:40   #1
anoniem20855
Guest

Standaard film mp4 converteren naar mpeg 1

Hallo,

Ik hen een dvd speler van het merk Akai waarin ook een Usb en een cardreader in zitten.
Nu wil ik mijn films ook daarop afspelen, ik moet de films over zetten naar een ander formaat namelijk Mpeg 1, of 2, 3, 4.
Welke converter kan ik hiervoor downloaden?

Met vriendelijke groet,
Jan de Bont
  Met citaat antwoorden
Oud 1 November 2017, 21:31   #2
anoniem14733
Guest

Standaard

DVD's kun je het beste converteren naar mp4 en dat gaat weer het beste met MakeMKV en ook het snelste trouwens.
Werkt perfect, heb er toevallig deze maand een aantal backups mee gemaakt zodat ik ze op m'n NAS kon zetten.

Zolang hij in beta stadium is (al langere tijd) kun je die gratis gebruiken.
Volgens mij is hij sowieso 30 dagen gratis.
Maar je kunt hier een key vinden die je kunt gebruiken tot eind november.
Met wat geluk komt er daarna een nieuwe key die ook weer even geldig is in dat topic te staan.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 November 2017, 11:37   #3
anoniem13291
Guest

Standaard

MakeMKV kan je na de proefperiode ook gewoon opnieuw downloaden en weer installeren. Er gaat dan een nieuwe proefperiode in. Cruciaal hierin is wel het opnieuw downloaden. Zo gebruik ik 'm al heel lang.

Laatst gewijzigd door Edmoor : 4 November 2017 om 21:42
  Met citaat antwoorden
Oud 4 November 2017, 21:35   #4
anoniem14733
Guest

Standaard

Dat gaat niet altijd op Edmoor.
Want ik had pas een nieuwe gedownload en die wilde dus niet meer werken omdat de proefperiode voorbij was.
Als je dat dus wilt doen moet je de datum van je pc terug zetten of zien dat je de resten ook uit het register verwijderd krijgt.
Maar met zo'n key ben je sowieso van alle gezever af voor een bepaalde tijd.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 November 2017, 21:36   #5
anoniem13291
Guest

Standaard

Ik doe het al een aantal jaren zo. Nog nooit een probleem mee gehad. Wat ik al zei, cruciaal is het opnieuw downloaden van de website en dan installeren.

Laatst gewijzigd door Edmoor : 4 November 2017 om 21:42
  Met citaat antwoorden
Oud 5 November 2017, 15:54   #6
anoniem14733
Guest

Standaard

Dan moet de site wel online staan. Ik had een heel oude versie, werkte dus niet meer.
Dus een nieuwe downloaden, ging even niet want makemkv.com is een tijdje down geweest een week of 2 a 3 geleden.
Dus heb 1.10.6 gedownload van een andere site, wilde ook niet werken. Maar kan zijn dat die ook net verlopen was. Toen 't forum weer online kwam kon ik de key gebruiken en was er wel mee te werken. Kort daarma kwam de 1.10.7 uit.

Kan wel zoals je zegt met wat geluk, maar dan heb je pech als de site weer eens down is, met die tijdelijke key is 't veel makkelijker.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten