Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows 8

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 3 January 2013, 14:00   #61
anoniem34927
Guest

Standaard

Niek,

Het betreft bij mij geen upgrade van Windows 7 naar Windows 8. Op de laptop was W8 geïnstalleerd. Ik heb de laptop al eens "vernieuwd" zoals dat kan in W8. Dat is natuurlijk niet zo diepgaand als terugzetten naar de fabrieksintellingen.
Eerlijk gezegd zie ik daar tegenop, te meer omdat ik me ondertussen heb neergelegd bij handmatig back-ups maken.
Mocht ik zeker zijn dat dit het probleem zou oplossen, ok dan.

Erik,

Oei, van die memtest86 versta ik geen jota. Daar is mijn computerkennis vééééél te sumier voor .
Ik heb in het begin het probleem al bij Microsoft Community op het forum geplaatst (zie post 21). Dit was het antwoord dat ik toen gekregen heb:

Welkom bij de Microsoft Community! Normaal gesproken zou het geen probleem moeten zijn bestandsgeschiedenis in te schakelen op een extern volume, zij het dat het niet de meest handige locatie is voor dit systeem. Het is immers bedoeld voor een permanente opslaglocatie voor de continue back-ups van Bestandsgeschiedenis, terwijl een externe schijf normaal gesproken niet permanent vastgekoppeld zit. Probeer eens bij wijze van test een map op een lokale (interne) harde schijf te delen (via geavanceerd delen) en dan die gedeelde map als opslaglocatie voor Bestandsgeschiedenis te gebruiken. Gaat dit wel goed? Laat het ons maar weten zodat we je verder kunnen helpen.

Ik heb toen geantwoord met een andere vraag: nl; Hoe kom ik dan bij bestandsgeschiedenis als de laptop crasht?
Hierop heb ik geen antwoord gekregen

Irene
  Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2013, 12:54   #62
anoniem54435
Guest

Exclamation

Bestands geschiedenis Inschakelen ?? in W8

Zie plaatje daar al geweest ???

Bijlage 17312

Laatst gewijzigd door Desperado : 15 December 2016 om 09:39
  Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2013, 13:30   #63
anoniem34927
Guest

Standaard

Dat is juist het probleem. Als ik de externe schijf inschakel wordt ze niet herkend.
(Zie eerste berichten hierover)

Knipsel.PNG
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten