Ga terug   Computer Idee Forum > Software > Games

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 12 October 2006, 09:37   #11
anoniem13673
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mennovdveen Bekijk bericht
OKOK, point taken.

Maar dan blijf ik erbij, dat het voor de fabrikanten wel een idee is, om (op de een of andere manier) een laptop te ontwikkelen, die is te upgraden NAAST de HDD en het geheugen.

Tuurlijk, ik had ook een andere kunnen kopen, maar had er op dat moment niet genoeg geld voor. Maar ergens had ik het verwacht, dat ik em kon upgraden op grafisch gebied.

Helaas pindakaas

@royscheper: toen ik m kocht, zat er 256 in. Heb hem zelf uitgebreid naar 1024....

Dat kan al. In veel gevallen kun je de processor ook wel vervangen, meestal is de CD/DVD drive uitneembaar, waardoor je dus een andere drive in kan prikken, en er zit bijna altijd een PCMCIA slot in waar je ook nog dingen in kan steken.
Verder is er wel degelijk een type laptop videokaart dat vervangen kan worden. Daar is een poos terug eens een artikeltje op tweakers.net over geweest, maar je ziet ze bijna nooit.

EDIT

Er staat nu net weer een artikeltje op over dit soort kaartjes. Het betreft zogenaamde MXM-kaarten, en dat zijn dus laptop-videokaarten die je ook echt zelf kan verwisselen. Dit idee, dus:

Voor het volledige artikel kun je naar
http://tweakers.net/nieuws/44777/Nie...venslicht.html

Laatst gewijzigd door JohnL : 12 October 2006 om 22:47
  Met citaat antwoorden
Oud 1 November 2006, 17:15   #12
anoniem20563
Guest

Standaard

Tja, Ik heb daar ook een probleem mee Ik wil op mijn laptop Splinter Cell 3 spelen maar lukt niet omdat ik Shader Model 1.1 of 3.0 niet heb Ik zoek een manier om dat te doen
(lees mijn andere berichten in mijn profiel maar) Maar als ik het goed begrijp kan je dus je video card niet uitbreiden.

Mijn computer's Videocard heeft 128MB en ik heb zelf 40GB op mijn labtop en 1024 werkgeheugen. Volgens Configuration Utility van SCCT is 128MB in orde om te spelen alleen mijn CPU laat te wensen over ik heb nu 1596 en 2000 is recommend 1400 is minimum. Ik vind dat best wel balen dan als ie ook daarop afkapt.

Wie kan me daarmee helpen om de juiste kaart te vinden?
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten