Ga terug   Computer Idee Forum > Software > Software Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 27 November 2006, 16:37   #1
anoniem13302
Guest

Standaard NAT2NAT problemen

Hallo allemaal,

Ik heb wat problemen met het in gebruik nemen/installeren van een Nat2Nat verbinding.
Ik weet niet precies welke software ik nodig heb, om deze te installeren.

Hij moet straks worden gebruikt om een VNC-verbinding te draaien met onze colocatie in Denemarken. We hebben 24/7 een VPN-verbinding met hun lopen, voor de Terminal Server, omdat zij hun eigen netwerk hebben.

We hebben een volledige licentie van Ultra VCN 1.0.1, hier en in Denemarken.
Als iemand kan helpen met de software/installatiegids om Nat2Nat te installeren en te gebruiken, heel graag.

We hebben inmiddels wel at info gevonden op de site van VNC, maar dat was lang niet genoeg....

De servers draaien op W2K of W2K3 (verschilt in doel), de werkstation draaien op XP Pro.

Alvast hartstikke bedankt!!!
Menno van de Veen
System Administrator
Infostrada Sports.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2006, 16:44   #2
anoniem20703
Guest

Standaard

Zover ik weet moet je de 2 bestanden NSC.exe en NVC.exe instaleren ( geen idee of dit jouw versie ook is ) de 1 NSC is server
VC is client

Hierna moet je ze goed configureren ... voila klaar

Succ6
Tim
Junior systeembeheerder
Itbeheeronderwijs
  Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2006, 16:45   #3
anoniem13255
Guest

Standaard

Menno, om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat dit het forum is voor deze vraag, die vraagt heel wat netwerkkennis. Zelfde geld toch vaak voor echte server-vragen, zoals domaincontrollers, exchange etc. Dit forum is toch meer voor algemene computervragen over een heel breed veld aan onderwerpen.

Ik zou je willen aanraden deze vraag ook te stellen (als je dat al niet doet) op GoT en ADSL-forum.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2006, 16:47   #4
anoniem20703
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door avv Bekijk bericht
Menno
Ben bang dat avv gelijk heeft maar het is wel leuk om nu te kijken wie er ook echt kennis hiervan heeft

mijne is minimaal ik heb het 1 keer gezien en dat is het
  Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2006, 16:50   #5
anoniem13302
Guest

Standaard

@Cloudoh--> klopt, maar er moet een Nat Helper op t internet staan, die moet geinstalleerd worden...

@AVV--> Bedankt voor die 2 sites, ik ga het ook zeker daar posten. Maar allicht is er hier iemand die er ervaring mee heeft. Jij, Black Tiger en sjouwer bijvoorbeeld hebben veel ideeen die veel mensen helpen. Misschien dat een van de ervaren personen het antwoord weet

Beiden bedankt voor de reactie alvast
  Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2006, 23:32   #6
anoniem13724
Guest

Standaard

ik heb wel ervarign om een lichte tuisnetwerk aan de praat te krijgen, maar server en vpn verbindingen totaal niet

dit laat ik aan anderen over
  Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2006, 08:44   #7
anoniem20703
Guest

Standaard

kan je dan niet gewoon googlen voor die NAT helper
ik zal hier ook is rondvragen
  Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2006, 21:12   #8
anoniem13863
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mennovdveen Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik heb wat problemen met het in gebruik nemen/installeren van een Nat2Nat verbinding.
Ik weet niet precies welke software ik nodig heb, om deze te installeren.

Hij moet straks worden gebruikt om een VNC-verbinding te draaien met onze colocatie in Denemarken. We hebben 24/7 een VPN-verbinding met hun lopen, voor de Terminal Server, omdat zij hun eigen netwerk hebben.

We hebben een volledige licentie van Ultra VCN 1.0.1, hier en in Denemarken.
Als iemand kan helpen met de software/installatiegids om Nat2Nat te installeren en te gebruiken, heel graag.

We hebben inmiddels wel at info gevonden op de site van VNC, maar dat was lang niet genoeg....

De servers draaien op W2K of W2K3 (verschilt in doel), de werkstation draaien op XP Pro.

Alvast hartstikke bedankt!!!
Menno van de Veen
System Administrator
Infostrada Sports.

Wat doet ie wel en wat geeft hij aan als je de VPN beprobeert te creëren.
NAT2NAT geeft namelijk erg veel problemen bij VPN dat weet ik uit ervaring ik ben namelijk werkzaam bij AT&T Router/Netgate support. Deze werken ook met VPN en tunneling services.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2006, 09:54   #9
anoniem13302
Guest

Standaard

@ Cloudoh --> rondgooglen werkt niet, ik heb alle mogelijke dingen geprobeerd, kan niets nuttigs vinden...
@ gekwordikervan --> Hij doet niets. Ik kan mn VNC opstarten, mn VNC server opstarten, maar hij vindt helemaal niets......
Als ik die VPN open, hoort ie te zeggen 'Pall Offline'. Als ik em dan ga zoeken, moet er Pall Online komen te staan. Maar dat komt nooit!

Ik hoop dat je me kan helpen

We gebruiken dus Ultra VNC, is dat wel een goeie daarvoor?
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten