Ik heb niet echt een hekel aan software maar aan een software dealer.
Namelijk STEAM. Er gaan geruchten rond, dat STEAM de game markt gaat overnemen.
Ik HOOP het NIET.
Mijn ervaring is met STEAM, de Software kan je daar kopen en downloaden, en er zijn DVD die je kan kopen in de winkel, maar een installatie van STEAM bevat. En ondankst dat je de DVD heb gekocht, moet je het spel toch downloaden van STEAM.
Hun Download snelheid/server is verschrikkelijk traag (zal denk ik wezen wegens de drukte). Kan soms een dag duren voordat je de benodigheden heb gedownload.
Verder ben je voor een groot aantal spellen afhankelijk van hun. Dus als zij een probleem met de server of wat dan ook hebben, kan je niks beginnen.
Nou is dat allemaal niet het ergste, maar de service.... die is echt verschrikkelijjk.
Je heb geen contact. Als je hulp nodig heb of informatie dan moet je dit volgens een forum doen.
Net zoiets als dit.
Met andere woorden, je weet nooit wie het antwoord geeft. Is het 1 van de STEAM medewerkers of is het een bezoeker.
Dus problemen met persoonlijk gegevens, kunnen niet behandeld worden.
Ook geeft STEAM problemen met als je op 1 computer op 2 of meerdere accounts het spel of STEAM heb geinstalleerd, ziet de STEAM server dit als 2 computers.. Dus als de reg. voor 1 computer heb, kan je dus niks op de ander acount doen.
Lekker bezig hoor, die STEAM.. Laat het AUB maar gewoon ouderwets zijn met CD/DVD-Rom.
Oh en als ze dit willen doen wegens illigaal verkoop/handel/download... Kunnen zij net zo goed stoppen, want ze zijn al verschijnende keren gekraakt. En voor de cheaters te voorkomen.. wil dus ook niet want er zijn zat spellen van STEAM die al gekraakt zijn.
|