Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Websites maken

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 2 January 2011, 10:41   #1
anoniem46289
Guest

Standaard Scrollbalk in laag met frontpage

Hoi,

Ik ben bezig met mijn site in frontpage 2003.
Nu is mijn site (www.smoldersverspaning.nl) opgebouwd in lagen.
Is er de mogelijkheid om in de laag bij bedrijfsprofiel een scrollbalk te maken zodat het bovenste logo blijft staan en alleen de rechtse laag naar beneden scrolt?

Alvast bedank voor de hulp.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2011, 11:56   #2
anoniem13194
Guest

Standaard

Code:
<div stye="overflow:auto; height:500px; width:500px;"><p>Hier komt de tekst<br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /><br />En zie het effct</p>
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2011, 12:35   #3
anoniem14945
Guest

Standaard

Let wel op dat je dan niet twee scrollbalken krijgt (eentje voor de laag, en de gebruikelijke voor de hele pagina). Da's namelijk behoorlijk lelijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2011, 20:08   #4
anoniem46289
Guest

Standaard

Hoi,

Bedank voor de hulp, maar kom er niet echt uit heb nog niet vaak met code's gewerkt maar in de ontwerp mode.
Als ik de code knip en plak in de code modus wat bedoel je dan met hier komt de tekst.
Is dit alles wat ik nu in de laag heb staan?
En zie het effect dit moet ik weghalen inclusief de tekens of niet?
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2011, 20:58   #5
anoniem15124
Guest

Standaard

Niet direct een antwoord op je vraag, maar ik zou geen frontpage meer gebruiken; dat programma is aardig oud en wordt niet meer ondersteund. Zijn genoeg varianten en MS heeft ook een (gratis) opvolger voor Frontpage gemaakt.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten