Belangrijk: ComputerIdee Forum Huisregels | Wachtwoord vergeten?

Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows 8

Notices

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 8 November 2014, 00:28   #1
Star*tune

Question Geen audio meer

Ik heb onlangs een update gedaan van windows 8 naar windows 8.1.
Vanaf dat moment kreeg ik elke keer bij opstarten de melding dat de dolby audio driver niet kan starten.
Hierop heb ik de driver gede´nstalleerd en via de Lenovo website de versie voor 8.1 gedownload. (De versie voor mijn laptop, een lenovo yoga 11s: Conexant Audio Driver for 64-bit Windows (BIOS Version: 77CNxxWW))
Als ik de driver echter probeer te installeren krijg ik na 7% de volgende melding: "installatie van stuurprogramma mislukt: kan apparaat voor dit stuurprogramma niet vinden"
Lenovo biedt geen andere drivers aan voor geluid en mijn D schijf (waar Lenovo normaliter een mapje heeft geplaatst met drivers) blijkt leeg te zijn.

Bij mijn apparaatbeheer zie ik ook helemaal geen Conexant Audio, alleen Intel(R) Display Audio en als ik daarop klik en stuurprogramma's wil bijwerken geeft hij aan up-to-date te zijn.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Het komt erop neer dat elk probleem dat ik heb wel een oplossing schijnt te hebben, maar alle oplossingen leveren weer een nieuw probleem op. Tot die tijd zit ik met een computer die geen geluid kan afspelen. (Mijn geluidsicoontje rechtsonder in mijn taakbalk van windows zegt: geen apparaat voor geluidsweergave ge´nstalleerd.)

Wat moet ik doen?
Star*tune is offline   Met citaat antwoorden

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten