Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Internet Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 1 October 2006, 16:36   #1
anoniem13974
Guest

Standaard Software sneller internetten.

Hallo forumleden,
Enige tijd geleden stond in voor noppes computeridee, een programmaatje waarmee je sneller zou kunnen internetten. Dit zou kunnen doordat de website dan in delen werd gedownload, die dan weer werden samengevoegd. Gezien ik dat niet meer terug kan vinden, zou ik graag vernemen of iemand dit nog wel kan achterhalen.
Met de vriendelijke groet, Weetgraag
  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2006, 17:45   #2
anoniem19197
Guest

Standaard

Ik heb een mijn boekjes gelzen en daarin staat in nummer 20 een programma dat is voor het downloaden sneller te laten gaan.
Maar niet voor het internetten alleen het downloaden. Het programma heet Download Accelerator Plus en is hier te downloaden: http://download.speedbit.com/dap8-nl.exe

Gr, joey.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2006, 19:00   #3
anoniem13724
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door computerproblemen Bekijk bericht
Ik heb een mijn boekjes gelzen en daarin staat in nummer 20 een programma dat is voor het downloaden sneller te laten gaan.
Maar niet voor het internetten alleen het downloaden. Het programma heet Download Accelerator Plus en is hier te downloaden: http://download.speedbit.com/dap8-nl.exe

Gr, joey.
dap de grootste spyware leverancier. kan je dus beter niet doen
  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2006, 19:05   #4
anoniem13576
Guest

Standaard

De beste oplossing is een snellere verbinding, of iets meer geduld.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2006, 19:19   #5
anoniem19921
Guest

Standaard

Precies wat ctrlaltdelete zegt, je kunt namelijk nooit over de snelheid die je provider je biedt heen!
  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2006, 21:26   #6
anoniem13802
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjouwer Bekijk bericht
dap de grootste spyware leverancier. kan je dus beter niet doen
waar baseer je dat op ?
kun je voorbeelden geven ?
  Met citaat antwoorden
Oud 1 October 2006, 23:41   #7
anoniem13673
Guest

Standaard

Download Accelerator is er inderdaad één van. Het programma bevat wel reclames, maar ik had nooit echt last van spyware o.i.d., er stond alleen een reclamebanner bovenaan het venster. Spybot S&D pikte die banner wel op, maar meer ook niet.
DAP is inderdaad alleen effectief voor downloads, maar er zijn ook services die alle internetverkeer versnellen. Die zijn dan juist voor downloads weer minder effectief, omdat je toch vaak gecomprimeerde bestanden binnen hengelt (hetzij ZIP/RAR, hetzij MPG/AVI/MP3, en al die bestanden zijn van zichzelf al gecomprimeerd). Die services comprimeren namelijk ook al je normale internetverkeer, waardoor je minder data binnen hoeft te halen en alles sneller verloopt. De laatste CID had daar een artikel over, geloof ik.

En nee, je komt inderdaad nooit boven je limiet qua snelheid uit, maar DAP kan wel werken omdat je ook afhankelijk bent van de server waar 't vandaan moet komen. Die kan per verbinding bijvoorbeeld een quotum hebben ingesteld, waardoor je nooit sneller als - zeg - 10 kb/s haalt. Als je dan over twee of drie verbindingen werkt, haal je per verbinding die snelheid, maar overall dus twee of drie keer die snelheid. Nadeel: lang niet alle servers staan het gebruik van dit soort programma's toe.

Als je er nog meer zoekt, of programma's zoekt die helemaal geen reclames bevatten, dan zou je eens op sites als www.download.com kunnen gaan snuffelen naar download accelerator of download manager.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 October 2006, 23:39   #8
anoniem15441
Guest

Standaard

Gisteren was ik hier even www.safersurf.com
Die beweerde dat je anoniem kon surfen en 4 keer sneller kon downloaden.zonder of bijna geen product verlies.
Plus 1 maand gratis uitproberen.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 October 2006, 08:37   #9
anoniem14945
Guest

Standaard

Ze beginnen al met het je aansmeren van een ActiveX Control, zonder dat je ook maar ergens op die site op geklikt hebt. Vertrouw 't nu al niet.
  Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2007, 02:47   #10
anoniem13974
Guest

Standaard

Hallo sjouwer,
Tot mijn grote schaamte heb ik geconstateerd niet op jou advies te hebben gereageerd.
Dat heeft er waarschijnlijk mee te maken, dat ik herstellende ben van een zware hartoperatie.
Daarom bedank ik bij deze alsnog jou voor je goede tip, en de moeite die alle andere voor mij hebben gedaan.
Met de vriendelijke groet, Weetgraag
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten