Ga terug   Computer Idee Forum > Hardware > Hardware overige

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 1 May 2019, 16:22   #1
anoniem44990
Guest

Standaard Geen beeld bij opstarten pc

Ik krijg geen beeld op mijn monitor.Ondanks het groene en rode lampje branden op mijn mobo, de fan boven het koelblok en de ventilator van de voeding draaien,de dvd player normaal werkt en ook de rewrite speler,verschijnt er geen introductie van het bios op het scherm van de monitor.De NVIDEO kaart zit
in een AGP slot en is de enige grafische kaart op het moederbord.Dus geen on-board video op het mobo.Ik heb het slot gereinigd met een druk spuitbus .Reeds driemaal de video kaart opnieuw in het slot gestoken zonder resultaat.Alleen de videokaart en de dvd player en rewrite player en diskette speler zijn aangesloten op het mobo.Ik heb een andere philips monitor aangesloten, maar dit verhielp het probleem niet en het scherm bleef kaal.De beide monitors reageren hetzelde: als ik op de schakelaar druk brandt een groen ledje en na een kort tijdje hoor ik een klik en wordt het ledje geel en gaat hij uit.Als ik de monitor alleen aansluit op de netvoeding verschijnt een melding dat de videokabel moet gecheckt worden.Dus de monitor werkt goed zonder gebreken.Ik heb de cmos in de bios kortgesloten.Wordt de nvideo kaart niet herkent in de bios omdat ik de bios heb gereset?Ik heb alleen een oude video kaart die in een iso slot steekt,maar deze zal waarschijnlijk niet passen in een agp- of pci slot. Er is reeds een topic met de titel "Elco's solderen op Transcend ts-asp3". Deze topic is een vervolg daarop.
gilberto.
  Met citaat antwoorden

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten