Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows 8

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 9 August 2013, 10:46   #41
anoniem13291
Guest

Standaard

Elke versie heeft zo z'n eigen voor- en nadelen. Wat de één een voordeel vind, is voor de ander weer een nadeel. Een ieder moet gebruiken waar hij/zij zelf het prettigst mee werkt.
Denigrerende opmerkingen naar iemand die wat anders gebruikt is een tekort aan argumenten.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 August 2013, 10:59   #42
anoniem42071
Guest

Standaard

Dankjewel Edmoor..

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 9 August 2013, 11:16   #43
anoniem54435
Guest

Arrow

Als iemand wat meer moeite heeft om ergens aan te wennen , dan wil dat nog niet zeggen dat iets een mislukking is.

Bij een nieuwe merk Computer / Laptop heb je geen keuze. dus veel mensen gaan toch over op W8. en dan mopperen ze 2 of 3 weken en dan als ze door hebben hoe het werkt hoor je ze niet meer klagen ,en zijn ze blij met de overstap.
Dat is mijn ervaring .

Enig geduld moet natuurlijk wel bij de mensen aanwezig zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 August 2013, 11:32   #44
anoniem54435
Guest

Arrow

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edmoor Bekijk bericht
Elke versie heeft zo z'n eigen voor- en nadelen. Wat de één een voordeel vind, is voor de ander weer een nadeel. Een ieder moet gebruiken waar hij/zij zelf het prettigst mee werkt.
Denigrerende opmerkingen naar iemand die wat anders gebruikt is een tekort aan argumenten.
..

Dat kan dus 2 kanten op werken
  Met citaat antwoorden
Oud 9 August 2013, 12:50   #45
anoniem13291
Guest

Standaard

Zolang het niet gebeurt gaat het geen enkele kant op.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 August 2013, 13:01   #46
anoniem54435
Guest

Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niekie30 Bekijk bericht
Dankjewel Edmoor..

Niek
OffTopic

Als dit je weekend al goed maakt , mag het van mij.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 August 2013, 13:23   #47
anoniem42071
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desperado Bekijk bericht
OffTopic

Als dit je weekend al goed maakt , mag het van mij.
Je snapt het echt niet Dutch. Weer een te vroeg getrokken conclusie.
Ik uit kritiek op het programma Windows 8
Je trekt conclusies, uit die kritiek op het persoonlijke vlak.

Het gaat dus niet 2 kanten op.

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 20 October 2013, 14:48   #48
anoniem38942
Guest

Standaard klaagzang over win 8+8.1

Ik begin steeds meer te balen van windows 8.1. Ik kan niet uitstaan dat de Pc met het wachtwoord van mijn Hotmailaccount is beveiligd, het voelt alsof de Pc niet meer van mij is en dat er over mijn schouder heen word meegelezen. Walgelijk. Daarvoor werkte ik met veel plezier met win 7. Daarnaast heb ik sinds de installatie van win 8 een paar instellings problemen . tw.(1) met win 8 + 8.1 zijn mijn Nas schijven niet zichtbaar in het netwerk, mijn netwerk ligt aan gort, ik kan geen backups maken. (2)Tune up Utilities 2013 betaalde sofware program die compatibiliteit problemen met win 8.1 heeft.(3) Ik kan sinds de instal van win 8 niet inloggen bij outlook.com...Iexplorer crasht. Ik besef dat bovenstaande wellicht opgelost kan worden...toch heb ik de neiging mijn Pc te resetten naar win 7.

Windows Livemail die meer werkt in win 8 + 8.1...alles post moet via Hotmail lopen.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 October 2013, 15:14   #49
anoniem27570
Guest

Standaard

Ach, het is Microsoft nog nooit gelukt om een OS te ontwikkelen die bij iedereen goed draait en ook nog eens in de smaak valt en ze hebben een om en om strategie.

3.1/3.11, matig tot goed,
win 95, redelijk na C,
win 98, goed na SE,
ME, prut,
W2k/XP, goed na SP3,
Vista, prut,
W7, goed na SP1.
W8, redelijk voor veel mensen maar weer moest alles erop draaien, soms niet en met 8.1 lees je erg veel problemen.(persoonlijke mening, prut)
W9, zal wel weer goed zijn volgens de om en om principe.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 October 2013, 15:44   #50
anoniem54435
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pansa Bekijk bericht
Ik begin steeds meer te balen van windows 8.1. Ik kan niet uitstaan dat de Pc met het wachtwoord van mijn Hotmailaccount is beveiligd, het voelt alsof de Pc niet meer van mij is en dat er over mijn schouder heen word meegelezen. Walgelijk. Daarvoor werkte ik met veel plezier met win 7. Daarnaast heb ik sinds de installatie van win 8 een paar instellings problemen . tw.(1) met win 8 + 8.1 zijn mijn Nas schijven niet zichtbaar in het netwerk, mijn netwerk ligt aan gort, ik kan geen backups maken. (2)Tune up Utilities 2013 betaalde sofware program die compatibiliteit problemen met win 8.1 heeft.(3) Ik kan sinds de instal van win 8 niet inloggen bij outlook.com...Iexplorer crasht. Ik besef dat bovenstaande wellicht opgelost kan worden...toch heb ik de neiging mijn Pc te resetten naar win 7.

Windows Livemail die meer werkt in win 8 + 8.1...alles post moet via Hotmail lopen.
Tune up Utilities 2013
Natuurlijk jammer dat je hiervoor betaald hebt .

Windows Live Mail werkt ook onder W8.1 heb je wel de laatste versie .

En de wachtwoord toegang voor W8.1 kun je ook uitzetten.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten