Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Websites maken

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 1 November 2012, 19:20   #21
anoniem54991
Guest

Standaard Web Builder 8

Niet zo desperate Desperado. Ik heb verder niks met het programma te maken. De topic gaat over eigen website bouwen nou dat doe ik ook. In andere antwoorden worden programma's aangeprijst als Frontpage ed. zijn dat ook spam berichten?
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2012, 12:50   #22
anoniem54752
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knaap Bekijk bericht
Niet zo desperate Desperado. Ik heb verder niks met het programma te maken. De topic gaat over eigen website bouwen nou dat doe ik ook. In andere antwoorden worden programma's aangeprijst als Frontpage ed. zijn dat ook spam berichten?
Haha, 1-0 voor Knaap! Chapeau!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2012, 14:34   #23
anoniem22217
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eigenwebsite Bekijk bericht
Haha, 1-0 voor Knaap! Chapeau!
Niks 1-0 voor knaap, waar Desperado op doelt is de link die in de eerste post van TS staat, deze vorm van reclame maken is niet gewenst op het forum, stop dan de link naar een voorbeeld onder het woordje "hier" of "zie deze" enz en geef geen directe links op.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2012, 18:48   #24
anoniem15124
Guest

Standaard

Daarnaast beperkt de inbreng van Knaap zich tot 2 posts. Dan heeft hij/zij in ieder geval de schijn tegen zich, als gelijk begonnen wordt met het posten van reclame.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2012, 16:35   #25
anoniem54752
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Obelix71 Bekijk bericht
Daarnaast beperkt de inbreng van Knaap zich tot 2 posts. Dan heeft hij/zij in ieder geval de schijn tegen zich, als gelijk begonnen wordt met het posten van reclame.
Ik heb al een aantal weken een vraag over een nieuw aangemaakte pagina op mijn website en wil hier jullie mening over weten. Mag ik deze link dan ook niet posten omdat dit wordt gezien als het posten van reclame?
  Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2012, 17:38   #26
anoniem14945
Guest

Standaard

Zo lang het een commerciele website is: in principe niet. De huisregels zijn onverbiddelijk wat dat betreft.

Bij twijfel kun je altijd eerst contact opnemen met een moderator. Dus vraag het eerst even aan BackupMod middels een persoonlijk bericht.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten