Ga terug   Computer Idee Forum > Software > Software Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 5 May 2019, 22:44   #1
anoniem14094
Guest

Standaard Playmemories (Sony) verwijderen

Omdat ik graag draadloos foto's van mijn camera wilde overzetten naar mijn PC installeerde ik via Chrome de extensie Playmemories. (Firefox accepteerde deze app niet, als niet veilig.) Om daarvan gebruik te kunnen maken moet je ook een Sony account aanmaken. Dit ging allemaal al heel gebruiksonvriendelijk, maar uiteindelijk was het dan voor elkaar.

Nog veel meer tijd en moeite kostte het om de app echt te gebruiken, maar ook dat lukte uiteindelijk. Maar wat bleek toen? Het overzetten van één foto duurde al ??. Na 10 minuten heb ik de zaak maar afgeblazen, want dit is natuurlijk onwerkbaar.

Nu wil ik mijn Sony account verwijderen, maar dat lukt helemaal niet.
Er is een site Accountkiller, maar die weet Sony accounts niet te tackelen.
https://www.accountkiller.com/en

Dan is er een site die een erg bewerkelijke remedie geeft, maar de link naar de site die daarmee moet helpen, werkt niet.

Sony zelf zegt dat je moet inloggen op je account en dan de optie "Account verwijderen" moet zoeken. Je moet dan op een knop drukken waarop staat "Bijwerken" en dat is dan ook wat er gebeurt: je account wordt ge-upgraded!

Nu is mijn laatste hoop dit forum...weet iemand wél een manier om van dat account af te komen? Alvast dank voor meedenken.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2019, 11:36   #2
anoniem26138
Guest

Standaard

Dit is wat ik zo snel lees:

1 Meld u aan bij uw My Sony-account
2 Klik op My Account Details (Mijn accountgegevens)
3 Blader helemaal naar beneden en selecteer Remove account (Account verwijderen)

Ik heb mij er verder nog niet in verdiept.

https://www.sony.nl/electronics/supp...ete_my_account
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten