Ga terug   Computer Idee Forum > Software > Software Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 19 July 2019, 20:49   #1
anoniem13515
Guest

Standaard Kon zowat een paar maanden niet inloggen

Vreemd, kon zowat een paar maanden niet inloggen op het forum, snap er niets van.
Inloggen op computeridee.nl ging wel, maar het forum niet, om gek van te worden.
De Faqman lukte weer wel.

Ik probeerde het bijna dagelijks, en zowaar nu lukt het wel.
Diverse keren de boel terug gezet, maar hielp niets, zowel in Windows 8.1 als 10.
Ook niet op de andere pc.
Ook niet op smartphones of tablets.
Je zult op dat moment maar een noodgeval zijn, sta je mooi te kijken
Nu weet ik even niet wat er stond, heb het ergens opgeschreven maar kan het niet zo gauw terug vinden.
Ging overigens ook niet bij mijn zoon thuis, op een heel ander adres.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2019, 00:24   #2
anoniem30973
Guest

Standaard

Klikken op het forum in het hamburger-menu van Computeridee.nl leverde telkens een beveiligingswaarschuwing op, alsof de zaak gehackt was.
Je kan dan wel doorgaan op eigen risico maar dat voelt niet lekker aan. Nu alles weer kids?
Ik vrees dat hierdoor veel van onze bekende probleemoplossers weggejaagd zijn en niet meer terugkomen.

Laatst gewijzigd door Joman : 20 July 2019 om 00:28
  Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2019, 12:19   #3
anoniem14945
Guest

Standaard

Opmerkelijk. Ik klikte net eigenlijk meer toevallig op de link naar het forum in het lijstje "topwebsites". En warempel, het doet het weer! Ik had eigenlijk niet verwacht dat het ooit nog terug zou komen, omdat gezegd is dat het forum zou stoppen.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2019, 16:26   #4
anoniem13515
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FooBar Bekijk bericht
Opmerkelijk. Ik klikte net eigenlijk meer toevallig op de link naar het forum in het lijstje "topwebsites". En warempel, het doet het weer! Ik had eigenlijk niet verwacht dat het ooit nog terug zou komen, omdat gezegd is dat het forum zou stoppen.
En ik maar denken dat het aan mij lag, dus meerdere konden er niet inkomen, ook toevallig zowat 2 maanden?

Wist ik niet dat het zou stoppen, zou ik wel jammer vinden, zit er al 10 tallen jaren op.
Wat is het alternatief?
Gaat iedereen dan mee?
  Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2019, 17:08   #5
anoniem14945
Guest

Standaard

Ja, ik denk dat twee maanden wel ongeveer klopt ja.

Dat het forum gaat stoppen is overigens al meer dan een jaar geleden bekend gemaakt. Zie https://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=82011 en https://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=82091
  Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2019, 18:43   #6
anoniem13515
Guest

Standaard

Citaat:
Ja, ik denk dat twee maanden wel ongeveer klopt ja.

Dat het forum gaat stoppen is overigens al meer dan een jaar geleden bekend gemaakt. Zie https://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=82011 en https://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=82091
Nou, vreemd genoeg blijkbaar gemist, zie het eigenlijk nu voor het eerst, ging meestal gelijk naar het forum.
Of het is niet echt tot mij doorgedrongen, door mijn eigen medische perikelen.

Ben nu erg benieuwd waar de vaste gebruikers heen gaan, voor ons kan het toch niet zomaar stoppen, lijkt mij, zonder af te kicken.

Gaat het blad zelf ook stoppen?
Geen idee hoelang ik op het forum zit, ik neem aan ergens vanaf het ontstaan van Computeridee.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2019, 19:21   #7
anoniem14945
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door burgkop Bekijk bericht
Geen idee hoelang ik op het forum zit, ik neem aan ergens vanaf het ontstaan van Computeridee.
In ieder geval sinds 17 maart 2005. Geen idee of je er ook al bij was op het oude FAQman forum (dat er was voor dit forum). Ik niet namelijk

Het blad stopt niet voor zo ver ik weet.

Waar het merendeel van ons naar toe is weet ik niet. In het tweede gelinkte topic kun je in iedere geval één ander forum vinden waar sommige van ons naar toe is gegaan. Ik heb voor mijzelf besloten om nergens anders heen te gaan. Zo heb ik op eens tijd voor andere leuke dingen!
  Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2019, 19:58   #8
anoniem13515
Guest

Standaard

Citaat:
In ieder geval sinds 17 maart 2005. Geen idee of je er ook al bij was op het oude FAQman forum (dat er was voor dit forum). Ik niet namelijk
Geen idee hoe dat heette, voor mij gewoon computeridee.
Ja ver voor 2005, ergens in 1998, had abonnement op computeridee, vanaf nr. 2

Edit: o.a. "Aladin" is ook nog uit het oude forum, komt nu ook nog af en toe langs.

Laatst gewijzigd door burgkop : 20 July 2019 om 22:37 Reden: kleine aanvulling
  Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2019, 21:24   #9
anoniem26138
Guest

Standaard

animated-astronaut-image-0016.gif
Gegroet gelande aardlingen, I am flabbergasted....
  Met citaat antwoorden
Oud 20 July 2019, 21:30   #10
anoniem13515
Guest

Standaard

Door wie/wat is dat eigenlijk tegengehouden, was heel frustrerend, juist omdat je de vraag hier ook niet kon plaatsen en wel in andere delen van Computeridee.nl kon inzien.
Heel wat zitten te klooien en veranderen, maar niets hielp, ook nieuwe installaties niet.
Ik kon wel bij de FAQman komen, daar het probleem ook gemeld, maar ja, hoor je verder dan ook niets van.
Nu ben ik achteraf eigenlijk nog pissig ook, als iemand expres een knop zou hebben om/uit gezet, van een site waar toch weel veel mensen gebruik van maken.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten