Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Verbinding

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 27 December 2014, 16:56   #21
anoniem18126
Guest

Standaard

De site is idd van Mozilla. De verandering die je zou moeten zien is dat de getoonde IP-adressen veranderen, behalve de bovenste, want dat is je eigen IP

Remote Addr: Eigen IP, die 3 eronder moeten elke keer veranderen na het vernieuwen van de pagina, dat zou moeten werken met F5. Controleer wel even, nadat je "Check if it works" hebt aangeklikt of het icoontje nog wel rood is, bij mij ging die nl een keer uit en dan zie je idd geen adressen behalve je eigen. Mocht F5 bij jou om een of andere reden de pagina niet vernieuwen, klik dan met rechts op de Tab van IPFlood en kies "Tabblad vernieuwen"

HTTP_X_FORWARDED_FOR : 92.12.47.231
HTTP_CLIENT_IP : 91.202.230.3
HTTP_VIA : 67.152.148.88

PS. Klik op "meer opties" naast "snel reageren" om bijlagen of foto's etc te kunnen toevoegen. Hier een handleiding(klik), houd de breedte van je plaatje een beetje bescheiden (800 pixels), omdat niet iedereen een breed scherm heeft, maar ook weer niet te klein zodat het niet te lezen is.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2014, 18:44   #22
anoniem16937
Guest

Standaard

@Anacho. Hoi hoi, heb weer gedaan wat je zei en nu krijg ik idd meer te zien als voorheen. bij mij stond ook het pictogrammetje op grijs ipv rood. Als ik op F5 druk dan veranderd idd steeds het IP adres. Maar helaas brengt ook dit me niet tot de oplossing van het probleem. Had een beetje verwacht dat dit wel zou lukken/helpen maar krijg nog steeds geen verbinding met de site. Ook niet als ik in de werkbalk de url intoets en vervolgens druk op F5 (bij weigering) Weet nu dus helemaal niet meer waar het probleem vandaan komt of waar ik moet zoeken om het op te lossen. Wel raar dat juist dit de enige site is (wat ik tot dusverre weet) waarop ik niet meer kan inloggen.
Zoals gezegd kreeg ik ook steeds de melding over een verouderde versie van Adobe Flash. Heb voor alle zekerheid Flash in z'n geheel van mijn pc verwijderd en opnieuw (nieuwere versie) geinstalleerd. Maar toch krijg ik steeds de melding dat de versie is verouderd. Weet niet of dat ermee te maken heeft of kan hebben? Heb ook al geprobeerd alle versies van adobe te verwijderen en dan het programma proberen op te starten maar ook hiermee geen resultaat.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2014, 21:51   #23
anoniem18126
Guest

Standaard

De verouderde flashversie staat op hun server waarop de website wordt gehost, daar kan jij verder niets aan doen. Hebben ze niet een facebook pagina waarop je met hun in contact kan komen?
  Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2014, 22:11   #24
anoniem42071
Guest

Standaard

Goed idee Facebook: https://www.facebook.com/chatplaza?ref=ts&fref=ts

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2014, 22:20   #25
anoniem18126
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niekie30 Bekijk bericht
Ik zie meteen aan de linkerkant van de pagina ook iemand die klaagt zomaar geblokt te zijn.
Blijkbaar doen ze dit dus ook met je Hostname, dat zou verklaren waarom niets werkt, omdat je die niet zomaar even veranderen kan.

Laatst gewijzigd door Anacho : 27 December 2014 om 22:22
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2014, 15:16   #26
anoniem22217
Guest

Standaard

policies, policies, policies ofwel regels, regels, regels. Elke provider heeft eigen regels, ik maakte 2 jaar geleden een pro PVV opmerking op het Volkskrant forum waar ik toen al jaren lid was, bam een IP ban voor het leven. Elsevier, mezelf boos gemaakt en.. een IP ban. Bij de Telegraaf plaatsen ze gewoon niet je reactie maar krijg je geen IP ban.

Ga maar opzoek naar een andere chatsite en vergeet deze.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2014, 17:34   #27
anoniem16937
Guest

Standaard

@Niekie30: denk dat er weinig anders opzit om op facebook maar eens uit te zoeken wat er precies loos is en of ik via daar contact kan krijgen met iemand van die site. Dank bij deze

@Anacho: Je hebt veel adviezen gegeven die ik heb opgevolgd. Helaas is er geen verandering opgetreden en kan ik nog niet op de site. Bij deze gaat mijn dank ook uit naar jou voor je vele adviezen. Ik zal op de 1 of andere manier ook een soort ban hebben gekregen al weet ik niet waarvoor. Misschien ook een ban voor het leven? of misschien is het maar tijdelijk. Ik hoop dat ik via facebook in contact kan komen met de mensen van de site en dat ze uberhaupt een antwoord willen geven. Dank nogmaals voor je genomen moeite.

@stroke33: Ook jij dank voor je adviezen. zoals ik al duidelijk maakte aan Ancho zal ik misschien ook wel een ban hebben gehad. Misschien hebben ze een vergissing gemaakt met een ander. Wie zal het zeggen. En misschien moet ik idd opzoek gaan naar een andere chatsite.

Nogmaals iedereen erg bedankt voor jullie adviezen en ik wil jullie dan ook het allerbeste toewensen voor het komende jaar 2015 zonder pc problemen of dergelijke.
groeten Frank
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2014, 17:55   #28
anoniem22217
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankyboy64 Bekijk bericht
@Niekie30: denk dat er weinig anders opzit om op facebook maar eens uit te zoeken wat er precies loos is en of ik via daar contact kan krijgen met iemand van die site. Dank bij deze

@Anacho: Je hebt veel adviezen gegeven die ik heb opgevolgd. Helaas is er geen verandering opgetreden en kan ik nog niet op de site. Bij deze gaat mijn dank ook uit naar jou voor je vele adviezen. Ik zal op de 1 of andere manier ook een soort ban hebben gekregen al weet ik niet waarvoor. Misschien ook een ban voor het leven? of misschien is het maar tijdelijk. Ik hoop dat ik via facebook in contact kan komen met de mensen van de site en dat ze uberhaupt een antwoord willen geven. Dank nogmaals voor je genomen moeite.

@stroke33: Ook jij dank voor je adviezen. zoals ik al duidelijk maakte aan Ancho zal ik misschien ook wel een ban hebben gehad. Misschien hebben ze een vergissing gemaakt met een ander. Wie zal het zeggen. En misschien moet ik idd opzoek gaan naar een andere chatsite.

Nogmaals iedereen erg bedankt voor jullie adviezen en ik wil jullie dan ook het allerbeste toewensen voor het komende jaar 2015 zonder pc problemen of dergelijke.
groeten Frank
Veel van het zelfde!
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten