Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Verbinding

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 23 December 2014, 19:14   #11
anoniem22217
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anacho Bekijk bericht
Als het idd om een besmetting zou gaan, dan kan je beter even dit riedeltje van Niekie30 draaien.
Dit zou voldoende moeten zijn om de meeste gangbare besmettingen te verwijderen en het kan sowieso geen kwaad.
Citaat:
Ik had je link met IPFlood aangeklikt. Helaas werkt de button van 'downloaden' niet
Dit is verdacht, ofwel een virus of een firewall die te hoog staat of een virusscanner die te strak is afgesteld.
Vandaar een online virusscanner om te kijken of er een virus aanwezig is.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2014, 19:18   #12
anoniem18126
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stroke33
Ik had je link met IPFlood aangeklikt. Helaas werkt de button van 'downloaden' niet
Toen had hij nog geen FFX ge´nstalleerd.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2014, 20:01   #13
anoniem16937
Guest

Standaard

@stroke33: Ik heb al enkele weken dit probleem bij deze site. MBAM gebruik ik al jaren die heb heb ik meteen laten scannen en die heeft niks gevonden, altans niet wat hiermee te maken heeft. Ik gebruikte toen Avast Antivirus en ook die had ik laten scannen en ook die vond niets verdachts. Sinds kort gebruik ik 360 Total Security (aangeprezen door CID van een paar maandjes geleden) als antivirusscanner en ook die vind geen problemen.
Om dan meteen met de 'laatste reactie'van Anacho door te gaan: Ook jouw adviezen van scans had ik laten doen. ADWcleaner had ik meteen al z'n scan laten doen en op laten ruimen wat deze gevonden had. ook EEK gebruik ik al jaren als extra scanner en ook deze al een keer een zgn. snelle scan uit laten voeren en zelfs ook al een zgn. diepe scan. Bij beiden is er niets gevonden en blijft mijn probleem ontstaan.
Ik ga zelf nu wel wat sterker denken in de richting dat het iets met mijn IP te maken heeft.

@Ancho:
Zoals gezegd had ik dus Firefox gedownload. Ik heb vervolgens gedaan wat je vertelde en in Firefox op de 3 streepjes geklikt en daarna op het zogenaamde 'puzzelstukje'en daarna op 'Extensies'. Helaas krijg ik GEEN links te zien die me oa doorverwijzen naar het zogenaamde IPFlood. Het enige wat ik te zien krijg is iets over mijn virusscanner 360 Total Security. Dat zou ik dan in of uit kunnen schakelen. Hoe kom ik dan bij die genoemde link? Moet ik mijn virusscanner geheel uitzetten of zo? Of is er een andere manier om bij IPFlood te komen? Want tot nu toe lijkt me dit misschien de oplossing.

Oh ja...heb nogmaals alle adviezen ter harte genomen en heb alle scanners nogmaals laten scannen. Zoals mijn eigen virusscanner,MBAM,EEK,ADWcleaner en ook Ccleaner en het probleem blijft helaas.
Nog enige suggesties zijn van harte welkom natuurlijk.

dank alvast voor jullie reacties
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2014, 22:43   #14
anoniem18126
Guest

Standaard

Kijk eens of het via deze link lukt:
https://addons.mozilla.org/firefox/d...-fx.xpi?src=dp
Je ziet dan hoogst waarschijnlijk een soort waarschuwing dat FFX heeft voorkomen dat er iets wordt ge´nstalleerd, klik daar op toestaan en in het venster dat dan verschijnt "nu installeren" , na een paar seconden wordt dat gedaan. Het kan zijn dat FFX je vraagt om opnieuw op te starten, klik daarvoor op de knop "nu herstarten".
  Met citaat antwoorden
Oud 23 December 2014, 22:47   #15
anoniem42071
Guest

Standaard

Ook ik heb 360 Total Security gebruikt en na 2 weken er weer af geflikkert. Dat ding is zo streng dat ik overal probleempjes tegen kwam. Daarna 360 Security erop gezet.
Ook dat ding gaf heel veel false positive's. Ook eraf gemikt.
Is je probleem met de website niet tegelijk ontstaan met het installeren van dat Chinese antivirus ding?
Ik zou eens 360IS eraf mikken en het dan proberen. Als dat wel werkt, even een ander antivirus prog installeren.

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 24 December 2014, 00:44   #16
anoniem22217
Guest

Standaard

Herstart de PC , klik veelvuldig op F8 tot je het veilige modes menu krijgt, kies nu voor veilige mode met netwerk.
Probeer nu of je wel op site kunt komen.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 December 2014, 12:21   #17
anoniem16937
Guest

Standaard

Hallo...ben ik weer.
@Niekie30. Ik dacht dat het misschien ook aan 360 Total Security kon liggen en heb deze vervolgens verwijderd van mijn pc. Helaas kan ik mededelen dat dit niet de boosdoener is. Op het begin had AVG of Avast en ook toen had ik dit probleem. Dus nu toch maar weer opnieuw 360 geinstalleerd want ik ben er tot nu toe goed over tevreden. En veranderen kan nog altijd natuurlijk.

@Anacho:
Heb ook jouw advies uitgeprobeerd. In eerste instantie lukte het me niet om deze plug-in te installeren maar na wat uitgeprobeerd te hebben lukte het me uiteindelijk wel.
Helaas moet ik ook nu weer zeggen dat het niet het gewenste resultaat geeft en ik nog steeds niet op deze site terecht kan. Heb vervolgens alles ge-update in Firefox maar ook hier geen resultaten mee behaald. Er zijn bepaalde plug-ins die je kan updaten en dat heb ik gedaan maar ook dit hielp niet. Heb dus alles gedaan wat Firefox vroeg gedaan zonder het gewenste resultaat.

@stroke33:
Heb pc gestart in veilige modus en ook bij dit moet ik vertellen dat het niet de juiste oplossing bied. Ook dan lukt het niet om op de site te komen. Weet dus echt niet meer waar ik het probleem moet gaan zoeken en wat er tegen te doen. Denk nu dat ik er maar vrede mee moet hebben dat voor mij de site niet meer bereikbaar is.

Mochten er geen suggesties meer zijn dan wil ik bij deze iedereen bedanken die met de adviezen kwam. Dank voor jullie hulp.
In ieder geval hele fijne kerstdagen gewenst.
  Met citaat antwoorden
Oud 25 December 2014, 15:04   #18
anoniem18126
Guest

Standaard

Ik heb ipFlood zelf even ge´nstalleerd en dat ging in 1 keer goed, als het goed is heb je nu rechtsbovenin een icoontje erbij gekregen met het logo van ipFlood, is dat logo grijs of zie je een rood cirkeltje met een streep erdoorheen, die laatste moet het zijn, klik met rechts op het logo en kies "test" druk op F5 om de pagina te vernieuwen en kijk of er wat verandert. O, ja je zei dat je alles binnen FFX had ge-update, wat dan en heb je dat zelf in FFX gezet en waar vandaan heb je FFX gedownload?
  Met citaat antwoorden
Oud 26 December 2014, 12:58   #19
anoniem22217
Guest

Standaard

Er zijn bepaalde dingen die 'ik' standaard vanaf boot-up aan heb staan, AVG, Windows firewall, Thunderbird v mail en Google Chrome met een 20'tal tab's de extenties Ghostry, Adblock Adblock +, VGet, IPFuck nu IpFlood en taal extensies. Er word wekelijks gescand door AVG en standaard bewaking van websites en mail en met MBam hetzelfde.
Ik raak door de Google Cloud opslag niets van mijn internet instellingen kwijt en maak met Mozbackup wekelijks een backup van Thunderbird welke in zowel op de PC als in Dropbox (heb inmiddels 59 Gb ruimte daar) en op OneDrive en Gmail Cloud drive bewaar de laatste 2 backups bewaar ik en de 3'e met de oudste datum gaat er steeds af, verder backup ik mijn documenten en foto's map op dezelfde manier alleen komen daar alleen de nieuwe documenten en foto's bij.

Misschien is het oever de top maar het zou verstandig zijn voor personen met een computer om dit soort maatregelen te nemen, ik heb nu nog mail mappen met mail van 1998 en een volledig adresboek van voor die tijd.

Je voorkomt er '' ellende'' zoals TS in o/a dit topic mee voorkomen.
Zalig uiteinde gewenst en hopelijk nog vele fijne probleemloze PC nieuwe jaren.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2014, 15:02   #20
anoniem16937
Guest

Standaard

@Anacho:
Heb inderdaad nu Firefox geopend en zie bovenin rechts het icoontje van IPFlood. Heb logo was rood met streepje erdoor. Heb daarna met rechts geklikt en op "Check if it's works" en daarna op F5. Weet alleen niet wat ik zou moeten zien dat er dan veranderd? Heb vervolgens de plug-in ook geinstalleerd maar er lijkt niets te veranderen. Ik stuur dit bericht nu via 'snel reageren' dus weet dan niet hoe ik een schermdump mee kan sturen anders kon ik het je laten zien. Hetgeen wat ik geupdate had is wat ik te zien krijg bij het kader plug-ins. Als ik nu probeer de website te bereiken dan krijg ik weer dezelfde melding dus weet niet of ik nog meer dingen moet doen? Krijg ook de melding dat Firefox heeft voorkomen dat er een zgn verouderde plug-in van 'Adobe-Flash' op die website word uitgevoerd. Dan kan je 2 dingen doen en dat is de ┤blokkering toestaan┤ of de ┤Blokkering voortzetten` en in beide gevallen gebeurt er niets als ik daarop klik. Oh ja...FFX heb ik gedownload via deze link https://www.mozilla.org/nl/firefox/new/ en ik denk dat dat de officiele website is van Mozilla?
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten