Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows 8

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 4 December 2013, 08:12   #11
anoniem54435
Guest

Arrow

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snakepit Bekijk bericht
aanvullend op mijn vorige bericht....

wat ik nu merk is bij het opstarten, als ik de logo zie dat het beeldscherm 2x heel snel knippert en dan krijg ik mijn hoofdscherm bureaublad te zien.

dat knipperen was voorheen niet zo.
Ja W8.1 is behoorlijk aangepast ' dus niet gaan vergelijken met W8
Dan loop je scheef.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2013, 13:43   #12
anoniem21734
Guest

Standaard

Desperado, ik snap niet wat je met je antwoord / reactie bedoelt.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2013, 14:20   #13
anoniem54435
Guest

Arrow

Eigenlijk dat je even de tijd moet nemen om aan de aanpassingen in W8.1 te wennen.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2013, 16:24   #14
anoniem21734
Guest

Standaard

ooh ok. maar het is toch raar dat het beeld 2x knippert bij het opstarten? dat had ik voorheen niet.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 December 2013, 18:35   #15
anoniem54435
Guest

Standaard

Het knipperen dat kan van alles zijn '

Maar Opstartscherm kun je aan passen rechts klik op de werkbalk onderaan ... zie plaatje.

Bijlage 17814

Laatst gewijzigd door Desperado : 15 December 2016 om 09:39
  Met citaat antwoorden
Oud 12 December 2013, 22:42   #16
anoniem21734
Guest

Standaard

tnx ik heb het aangepast. ik heb gehoord omdat windows 8.1 update toch wel ruim 3gb was dat mijn videokaart het opeens een beetje niet zo vlotteloos aankan. ik heb getest met een filmpje op HD720 op YouTube en qua beeld zie ik lichte schokjes. dat had ik voorheen niet. het komt gewoon door die update, waar ik dikke spijt van heb gehad. ik heb een laptop van HD met HD Recovery. Eerst was deze met ruim 2 gb vrij, nu is het 1,76 gb geworden.
als ik mijn laptop helemaal opnieuw laat installeren (heb backup van alle bestanden incl programma's), installeert hij dan gewoon weer fabrieksinstellingen dus windows 8, of pakt hij windows 8.1 weer? want systeemherstel is gedateerd laatst 7 dec. ik had toen 8.1 wel.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 December 2013, 23:03   #17
anoniem42071
Guest

Standaard

Citaat:
ik heb een laptop van HD met HD Recovery. Eerst was deze met ruim 2 gb vrij, nu is het 1,76 gb geworden.
Hier begrijp ik dan even niets van. Welk merk laptop is het en hoe groot is de schijf waarop Windows 8 staat?. Hoeveel GB is op die schijf nog vrij.?
Welk merk is " HD " ?

Als je een laptop terug zet naar fabriek instellingen, is ie weer zoals je hem kocht, dus is je persoonlijke data eraf en zal het (tijdelijk) weer Windows 8 zijn, als je hem daarmee hebt gekocht.

Maar de update zal toch weer aangeboden worden en zal ook uit het oogpunt van beveiliging een aantal updates bevatten die min of meer noodzakelijk zijn, voor de goede werking.

Er moet iets anders mis zijn met de laptop of met je Windows 8.1.

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2013, 07:55   #18
anoniem54435
Guest

Standaard

Maak een plaatje van schijfbeheer
Met het Knipprogramma in bureauaccessoires.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2013, 20:48   #19
anoniem54435
Guest

Standaard

Citaat:
tnx ik heb het aangepast. ik heb gehoord omdat windows 8.1 update toch wel ruim 3gb was dat mijn videokaart het opeens een beetje niet zo vlotteloos aankan. ik heb getest met een filmpje op HD720 op YouTube en qua beeld zie ik lichte schokjes. dat had ik voorheen niet. het komt gewoon door die update, waar ik dikke spijt van heb gehad. ik heb een laptop van HD met HD Recovery. Eerst was deze met ruim 2 gb vrij, nu is het 1,76 gb geworden.
als ik mijn laptop helemaal opnieuw laat installeren (heb backup van alle bestanden incl programma's), installeert hij dan gewoon weer fabrieksinstellingen dus windows 8, of pakt hij windows 8.1 weer? want systeemherstel is gedateerd laatst 7 dec. ik had toen 8.1 wel.
..............

Recovery dan gaat hij terug naar zoals hij van de fabriek is gekomen.

En Recovery is iets anders dan systeemherstel.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2013, 21:11   #20
anoniem21734
Guest

Standaard

Ik heb een HP. HD was een tikfoutje.

Depererado, wat bedoel je met schijfbeheer?
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten