Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows 8

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 15 November 2013, 08:23   #1
anoniem56567
Guest

Question Detail scherm Windows verkenner

Hallo,

Weet iemand toevallig of het mogelijk is om het detailscherm van windows 8 aan te passen / uit te breiden?
- titel
- afspeelduur
- groote
- meewerkend artiest
- gerne
- etc.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2013, 16:52   #2
anoniem46701
Guest

Standaard

heb hier even geen w8 beschikbaar, maar als je rechtsklikt in het balkje boven de kolommen (waarin de kolomnamen worden weergegeven als naam, type, gewijzigd, grootte) , krijg je toch vanouds de keuze om kolommen toe te voegen of weg te laten...?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2013, 11:06   #3
anoniem56567
Guest

Standaard Details herm

Dat is mij bekend. Maar het gaat mij om het details scherm.
Graag wil ik deze instellen om meer informatie standaard voor elk bestand beschikbaar te krijgen en zo meer info snel te kunnen aanpassen. De kolommen moet ik elke keer opnieuw selecteren in elke map waar ik die i formatie beschikbaar wil hebben. Dit kost veel tijd...
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2013, 17:10   #4
anoniem26138
Guest

Standaard

Welk detail scherm bedoel je ? Is dat in de Verkenner zelf, of bedoel je in een boxje voor b.v. 'Opslaan als...' of 'Openen' in een programma onder het menu 'Bestand' ?

Als het gaat om de instellingen in het rechter venster van een gewone Verkenner:
Alle verkenners sluiten, eentje openen, dan op de manier die falstring uitlegde de map naar je zin instellen, en dan gaan naar het menu 'Extra - Mapopties - Weergave', en daar de knop 'Op alle mappen toepassen' aanklikken.

Als het gaat om de instelling 'Details' in een boxje 'Opslaan als...' in een programma, daar is het mij nog in geen jaren gelukt dat te 'laten plakken' voor bij een volgende opening van dat boxje. Als iemand het weet hou ik mij aanbevolen. Dit dus:
Details_in_Opslaan-als.jpg
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2013, 17:28   #5
anoniem14945
Guest

Standaard

Het gaat om het tabblad Details van het venster Eigenschappen.
Binnen Windows is er zo ver ik weet geen mogelijkheid om die lijst uit te breiden met nieuwe dingen. Mogelijk kan dat wel met aanvullende software.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten