Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Providers

Bekijk resultaten enquête: Welke provider is het best?
Online (b.b.a Orange) 8 50,00%
Tele2 8 50,00%
Aantal stemmers: 16. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 19 August 2008, 23:18   #1
anoniem33348
Guest

Standaard Welke Provider?

Hallo

Wij willen binnenkort overstappen naar aan andere provider (K*T KPN IPB ^%$#@!) maar nou zit ik te twijfelen tussen 2 providers.

Welke is volgens jou het beste? Breng je stem uit!

Edit: Even een aanpassing!!!

Wat zeggen jullie van Telfort? Daar zag ik eerst vanaf omdat we daar met een hoge eenmalige kosten zitten (ze vragen €70,00 voor die draadlose modem!). Maar ik heb even een vergelijking gemaakt en over een periode van 2 jaar zijn we bij Telfort wel goedkoper uit. Plus dat ik over Telfort meer goede verhalen lees wat betreft behaalde snelheid.

Online na 1 jaar: €346,00
Telfort na 1 jaar: €453,70

Online na 2 jaar: €862,00
Telfort na 2 jaar: €812,50

Ik kan helaas de poll niet aanpassen. Ik zou zeggen: Stem op Tele2 als je voor Telfort kies, Tele2 valt namelijk nu af.

Laatst gewijzigd door Patjuh1990 : 20 August 2008 om 01:18
  Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2008, 08:17   #2
anoniem21577
Guest

Standaard

Volgens mij is het overal een puinhoop. Ik heb Computer Idee al eens gevraagd om een nieuwe test.
Dit was wel een beetje kort door de bocht.
We hebben jarenlang zonder problemen Planet Internet gehad, dat is nu KPN geworden. Sinds we een ander abonnement hebben bij Planet/KPN hebben we ergens een conflict over, vroeger belde je en dan werd het opgelost, maar nu is het een drama en die dingen lees ik eigenlijk ook regelmatig bij andere providers.
groetjes

Laatst gewijzigd door Kuif & Co : 20 August 2008 om 13:02 Reden: Vond het een beetje kort door de bocht.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2008, 08:33   #3
anoniem33206
Guest

Standaard

Bij mijn ouders heb ik jaren gebruik gemaakt van Wanadoo, wat later Orange werd, en ik heb nooit problemen gehad, op de overschakeling na een verhuizing na (dat duurde iets langer dan gehoopt).
En momenteel heb ik Telfort Internet plus Bellen en daar heb ik ook geen problemen mee.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2008, 11:37   #4
anoniem26310
Guest

Standaard

Tja ..niet tevreden met kpn. Dat kan natuurlijk, maar Telfort is dus ook van kpn.
Net zoals Het net en bijvoorbeeld XS4all. Daarbij komt dat Tele 2 ook gebruikt maakt van een groot deel van het Kpn netwerk. Mar het zit hem dan ook heel vaak niet in het netwerk maar in de manier waarop je behandeld wordt door een provider. Zelf ben ik al jaren een tevreden gebruiker van Het Net. Maar ik ken ook mensen die er ruzie mee hebben gehad. Vriendin van mij Had Tiscali, en ja dat was altijd ellende, maar nu het Telfort is geworden....... alle problemen goed doorgesproken en binnen een uur alles opgelost. Volgens mij is alleen kijken naar de prijs niet het meest verstandige.
Vraag eens mensen in je buurt wat zij hebben en hoe hun ervaringen zijn. Dat is vaak een betere graadmeter.
Succes met je keuze
Leen
  Met citaat antwoorden
Oud 20 August 2008, 13:09   #5
anoniem31888
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikkeleen Bekijk bericht
Daarbij komt dat Tele 2 ook gebruikt maakt van een groot deel van het Kpn netwerk.
Volgens mij gebruikt Tele2 het netwerk van BBNED maar kan het mis hebben.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2008, 01:04   #6
anoniem14733
Guest

Standaard

Beetje slappe poll. De meeste providers staan er niet bij en ik ga geen keuze maken tussen Tele2 en Orange.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2008, 02:49   #7
anoniem33348
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTiger Bekijk bericht
Beetje slappe poll. De meeste providers staan er niet bij en ik ga geen keuze maken tussen Tele2 en Orange.
Tele2 staat nu voor Telfort Maar ik kan de poll niet meer aanpassen

Weet iemand nog een goede modem met Voip voor maximaal 100 euro? (het liefst max. €70,00 maar kan altijd een 2e handsje zoeken)
  Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2008, 08:27   #8
anoniem33206
Guest

Standaard

Die Zyxel modems die Telfort meelevert bij de abonnementen zijn goede modems.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2008, 13:57   #9
anoniem14733
Guest

Standaard

Voor voip vallen die toch tegen als je ze gaat vergelijken met bijv. de Fritzbox, daar zijn zeer goede ervaringen mee. Lees maar eens op het Telfort gebruikers forum hierover. Deze liggen iets hoger dan 100 euro in prijs of je moet even tweedehands voor eentje kijken.

Ik dacht dat je een poll nadien wel nog kon aanpassen, maarja ben daar ook niet meer zeker van.

Buiten genoemde providers mis ik nog goede providers als Tweakdsl, Xs4all en anderen.
Of ging het je alleen maar om de adsl netwerken, zoals dus Orange/babyxl, KPN en BBNed?
  Met citaat antwoorden
Oud 21 August 2008, 15:20   #10
anoniem33348
Guest

Standaard

De WiFi ontvangst van die Zyxel modem schijnt nogal slecht te zijn. Op dit moment hebben wij de Experiabox (SpeedTouch 780WL) dus ik denk dat we die maar gaan kopen want die bevalt mij goed.

De reden dat er maar 2 providers in de poll staan is dat ik een van die 2 wil en geen ander. Xs4all is sowieso harstikke duur.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten