Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Websites maken

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 12 December 2007, 19:37   #1
anoniem27673
Guest

Standaard Vragen over Frontpage & Dreamweaver

Website in het midden
"Ik bouw met plezier aan mijn eigen website. Voornamelijk maak ik nog steeds gebruik van Microsoft FrontPage. Er is echter één probleem waar ik tegenaan loop: "Hoe krijg ik bij een resolutieverandering mijn website toch altijd netjes in het midden?" Ik maak de website op 1024 x 768, waarbij ik met frames werk. Op mijn computer staat alles goed, maar bij anderen is de website compleet uit balans!"
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Weet iemand het verschil tussen Microsoft FrontPage en Dreamweaver? wat kan je zoals meer met Dreamweaver?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zijn er ergens taalpakketen voor Frontpage 2003 te downloaden, ik gebruik nu engels maar ik wil overstappen naar Nederlands...
  Met citaat antwoorden
Oud 12 December 2007, 19:49   #2
anoniem14945
Guest

Standaard

Het is niet handig om je vragen meermaals te stellen in verschillende topics. Op die manier worden vragen dubbel beantwoord en raken antwoorden verspreid over het hele forum.

Aub hier verder gaan: http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=44336
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten