Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Providers

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 16 June 2007, 00:58   #41
anoniem14733
Guest

Standaard

Citaat:
Vergeet die snelle download snelheid maar bij Orange.
Iemand die dit haalt, laat het eens weten.
Nou hiero, en er zijn er nog zat zoals mij, ik haal 17mbit met mijn verbinding. Is wel wat lager geworden na wat wijzigingen op het netwerk door Orange i.v.m. verbetering van de stabiliteit want het was eerst 18.6.
Er zijn er zat die goede snelheiden van 15 en 16mbit halen. Bepalend is de afstand tot de centrale. Net zo is het bij kabel bepalend hoeveel mensen er op de aansluiting op je straat en wijk zitten aangesloten.

Als jouw snelheid net boven de 400kb ligt dan heb je waarschijnlijk de 4mbit aansluiting en dan heb je een nette snelheid want dan zou je maximaal 500 kb kunnen trekken.
Als je een 20mbit aansluiting hebt, dan is er iets goed niet in orde, misschien hebben ze je op het verkeerde abo gezet ofzo. Dat gebeurt wel eens.

Telefonie met kabel goedkoper vanwege gratis bellen? Geen idee, bij @home in elk geval zeer zeker niet, want je moet toch een vast bedrag per maand betalen.
Voor die 20 euro kan ik heel wat keren het starttarief van 4 cent verbellen.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2007, 01:22   #42
anoniem13515
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTiger Bekijk bericht
Nou hiero, en er zijn er nog zat zoals mij, ik haal 17mbit met mijn verbinding. Is wel wat lager geworden na wat wijzigingen op het netwerk door Orange i.v.m. verbetering van de stabiliteit want het was eerst 18.6.
Er zijn er zat die goede snelheiden van 15 en 16mbit halen. Bepalend is de afstand tot de centrale. Net zo is het bij kabel bepalend hoeveel mensen er op de aansluiting op je straat en wijk zitten aangesloten.

Als jouw snelheid net boven de 400kb ligt dan heb je waarschijnlijk de 4mbit aansluiting en dan heb je een nette snelheid want dan zou je maximaal 500 kb kunnen trekken.
Als je een 20mbit aansluiting hebt, dan is er iets goed niet in orde, misschien hebben ze je op het verkeerde abo gezet ofzo. Dat gebeurt wel eens.

Telefonie met kabel goedkoper vanwege gratis bellen? Geen idee, bij @home in elk geval zeer zeker niet, want je moet toch een vast bedrag per maand betalen.
Voor die 20 euro kan ik heel wat keren het starttarief van 4 cent verbellen.
De 20mbit heb ik niet, ik heb het tragere gebeuren.
Het zit overigens meestal rond de ruim 300 kb en soms boven de 400, zo moet ik het eigenlijk zeggen.
Zoon wil sneller, maar daar zie ik het nut niet zo van in, het downloaden is inmiddels stukken minder geworden.
Voor een half jaar geleden werden er nogal wat filmpjes binnengehaald.
Maar is blijkbaar ook de nieuwigheid af, nu nog maar zelden denk ik.
Dus wat moet ik met die grotere snelheid.

Gratis bellen, was dat niet bij UPC?
Meen onlangs een folder gezien te hebben.
Ik gooi die zooi meestal gelijk weg.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2007, 02:44   #43
anoniem14733
Guest

Standaard

Even zien, het tragere gebeuren is 4mbit, dus zo slecht zit je dan niet met je snelheid. Bij elk adsl abo speelt de afstand tot de centrale de belangrijkste rol.

Als je geen nut ziet in downloaden hoef je ook niet sneller, logisch, zelf haal ik nog wekelijks de nodige films van internet af uit de newsgroepen

Gratis bellen bij UPC? Dat kan want wij kunnen hier alleen @slome krijgen. Ook wel gratis bellen, maar dat is dan voor een vast bedrag per maand (20 euro geloof ik voor 24 uur) dus dan betaal je toch die 20 euro, dat verbel ik nu niet eens.
Moet wel zeggen dat ik mazzel heb dat we hier nog het oude Wanadoo abo hebben, die nieuwe abo's van Orange gaan weer anders met telefonie om en da's duurder.

Jammer dat KPN zo stug aan die enorm dure prijzen vasthoudt anders was internetplusbellen ook nog wel interessant, maarja met een abo van 34,95 krijg je 1,5mbit internetverbinding en da's voor ons waardeloos.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten