Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows 10

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 27 February 2016, 13:14   #1
anoniem20033
Guest

Standaard installeren windows 10

Is het normaal dat windows 10 na 5 uur nog aan uitpakken is na de auto update. Systeem is een AMD A10 4GHZ quad core en 8 GIG geheugen. Het systeem wat overschreven wordt met w10 is Win 8.1
  Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2016, 13:56   #2
anoniem54435
Guest

Standaard

1 a 2 uur zou kunnen, langer heb ik het nog niet meegemaakt.
Intussen meer dan 55 Computers / Laptop omgezet naar W10.

Via Draadloos wil het wel eens lang duren.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2016, 14:04   #3
anoniem20033
Guest

Standaard

Ik weet dat niet bestanden kopiŰren staat nu na een dikke 5 uur op 69%. Het maakt mij niet uit hoelang het duurt het is maar een koop pc van de aldi. Vroeg me alleen af of dit gewoon is. Mijn zelfbouw pc waag ik er niet aan na deze ervaring heb ik nu al besloten. Ik denk dat ik trouwens een domme beslissing heb genomen om W10 te installeren na wat ik inmiddels heb gelezen tussendoor na mijn zoektocht over mijn vraag. Bedankt voor je reactie terug. maar als het mis gaat geen zorgen heb een power recovery.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2016, 17:04   #4
anoniem42071
Guest

Standaard

Ach via 'Instellingen" dan "bijwerken en beveiliging" kan je de eerste maand met 3 klikken terug naar je W8.1.

Maar begrijp wel dat alleen de mensen met wat pech klagen.
Alhoewel ik ook vind dat het met die autoupdates op dit moment niet lekker loopt bij veel mensen.
Ik zou wel de harde schijf eens grondig controleren.

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2016, 17:59   #5
anoniem45394
Guest

Standaard

Je zou de installatie eens kunnen stoppen en opnieuw proberen
  Met citaat antwoorden
Oud 27 February 2016, 19:15   #6
anoniem20033
Guest

Standaard

Het topic kan wel sluiten. Maar bedankt voor de reacties. Het systeem draait om 4 uur vanmiddag na dik 6 uur was het systeem er. Ik was even boodschappen doen. Inmiddels Total commander ge´nstalleerd. en Revo ge´nstalleerd om alles te verwijderen wat ook maar verwijderd kan worden van mij onbekende dingen. Catalist controle center en de meegeleverde virusscanner doen het niet. Maar ook al opgelost met wat aanpassingen. Ik merk nu eigenlijk totaal niet dat het windows 10 is. Het systeem is ook niet trager met opstarten. Het is helaas wel jammer dat ik deze Akoya geen eigen video kaart kan plaatsen daar ga ik me nog even over druk maken. Maar verder als je Total CMD gebruikt kom je ook eigenlijk niet in contact met windows verkenner dat werkt op zijn eigen manier een soort systeem in systeem.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2016, 16:46   #7
anoniem61993
Guest

Standaard

spreek je over overschrijven of een upgrade? een upgrade kan wel een tijdje duren, maar als je het OS overschrijft en echt van scratch begint, ik heb vorige week W10 geinstalleerd en de installatie was vanaf het moment van het aansluiten van de USB stick volledig gedaan op 10 minuutjes
  Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2016, 12:04   #8
anoniem13227
Guest

Standaard

Dat is wel heel snel
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten