Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows Vista/Windows 7

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 7 March 2012, 08:18   #21
dutch-online
Guest

Standaard

Meer geheugen zou kunnen helpen.

Maar de leeftijd en de techniek van de laptop. zal mede een rol spelen, soms is het handig om merk en type te noemen.

Trage laptops zijn o.a Acers met XP die 512 MB geheugen hadden, een gratis upgrade naar Vista kregen , en met 512 MB door bleven sukkelen.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2012, 12:05   #22
anoniem30685
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herman047 Bekijk bericht
Maar wat is jou oplossing dan, om hem sneller te laten worden?
Lees bericht #15
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2012, 14:14   #23
anoniem42071
Guest

Standaard

Zet het merk en exacte type van de laptop met de specificaties eens hier neer. Mogelijk dat er dan verteld kan worden, wat er aan verbeterd kan worden.

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2012, 14:40   #24
anoniem13187
Guest

Standaard

Ik heb naar aanleiding van deze topic eergister ook eens Ccleaner van de gegeven link gedownload ,geinstalleerd ,laten analyseren en daarna laten schoonmaken . De Vista pc is wel degelijk sneller geworden !
Zelfs het internet explorer werkt veel sneller ,en ook geen meldingen meer dat er veel geheugen wordt gebruikt.

De opstart snelheid is totaal onbelangrijk ,ik zet mijn pc maar 1 keer per dag aan en dan blijft hij de hele dag aan!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2012, 15:26   #25
dutch-online
Guest

Talking

Ja en doe je het nog een keer .ruimt hij dezelfde dingen weer op.
Bewijs maar eens dat het programma werkelijk iets gedaan heeft.
Alleen als jezelf iets verwijdert is het niet meer beschikbaar, of het echt weg is. ????
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2012, 15:55   #26
anoniem30685
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Animal Bekijk bericht
Ik heb naar aanleiding van deze topic eergister ook eens Ccleaner van de gegeven link gedownload ,geinstalleerd ,laten analyseren en daarna laten schoonmaken . De Vista pc is wel degelijk sneller geworden !
Zelfs het internet explorer werkt veel sneller ,en ook geen meldingen meer dat er veel geheugen wordt gebruikt.

De opstart snelheid is totaal onbelangrijk ,ik zet mijn pc maar 1 keer per dag aan en dan blijft hij de hele dag aan!
En WAT is er dan sneller?? En zo ja, welke optie van CCleaner heeft dat gedaan?
Dat IE sneller werkt zou misschien kunnen, maar dan alleen doordat er bv extra taakbalken uitgezet zijn. Het opruimen van coocies of tijdelijke internet-bestanden kan juist vertragend werken, omdat die laatste dan juist weer opnieuw gedownload dienen te worden.
Enne.... meldingen dat er veel geheugen wordt gebruikt??? welke meldingen bedoel je dan en met welke programma's kreeg je dat dan?

Ik vind het nog steeds interessant om van iemand te horen WELKE functie in CCleaner de pc versnelt en waarom.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2012, 16:35   #27
anoniem42071
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Animal Bekijk bericht
Thnx en dat bedoelde ik dus.
Van Dutch z'n opmerking snap ik niets. Het programma geeft precies aan wat en hoeveel hij weg mikt.
Dat dan niet keihard kan aangetoond worden met cijfers dat de laptop sneller wordt is een ander verhaal. (We hebben het nog steeds niet over opstart snelheid, maar gebruik snelheid)

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2012, 16:37   #28
dutch-online
Guest

Standaard

Van Dutch z'n opmerking snap ik niets.

Maar of het werkelijk weg is ????
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2012, 16:51   #29
anoniem30685
Guest

Standaard

Al is het echt weg, maar van het verwijderen van bestanden die passief op een schijf staan, wordt een pc ECHT NIET sneller.... Niet bij het opstarten en niet in het gebruik......
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2012, 17:05   #30
anoniem42071
Guest

Standaard

Als Ccleaner aangeeft 4 Gb te gaan opruimen en ik doe dat, ja dan heb ik daarna ongeveer 4Gb meer schijfruimte vrij. Wat dacht je dan, dat het programma de bestanden verstopte ofzo.
Ik stop met deze onzinnige discussie

En inderdaad Dutch, als je het na een halfjaartje weer een keer laat draaien, mikt hij dezelfde (inmiddels weer op i-net) opgedoken bestanden weer weg. Alleen na een halfjaar is het nog geen 4 GB.

Niek

Laatst gewijzigd door Niekie30 : 7 March 2012 om 17:07
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten