Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Verbinding

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 13 February 2011, 15:33   #1
anoniem43079
Guest

Standaard Network magic service platform doet het niet?

Hallo forumleden,

Ik zit met een probleem waar ik zelf niet uitkom. We hebben hier een computer en een laptop. Om deze 2 van internet te voorzien hebben we een router, een cisco wrt54g2.

Nu vraagt mijn zus mij donderdag of ik internet heb, dat had ik maar zij niet. Volgens network magic was ze gewoon verbonden. Ze zegt wel verbinding te hebben maar als ze internet opstart staat er dat de pagina niet kan worden weergegeven. Ik heb toen network magic opnieuw geinstalleerd en nu zegt het programma dat voorheen het gewoon deed dat de service platform niet word uitgevoerd.

Ze denkt dat ik met de internetinstellingen heb lopen klooien, kan ik deze naar standaard terugzetten? en weet iemand hoe ik network magic weer aan de praat krijg???
  Met citaat antwoorden
Oud 13 February 2011, 23:19   #2
anoniem22217
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jelleboi Bekijk bericht
Hallo forumleden,

Ik zit met een probleem waar ik zelf niet uitkom. We hebben hier een computer en een laptop. Om deze 2 van internet te voorzien hebben we een router, een cisco wrt54g2.

Nu vraagt mijn zus mij donderdag of ik internet heb, dat had ik maar zij niet. Volgens network magic was ze gewoon verbonden. Ze zegt wel verbinding te hebben maar als ze internet opstart staat er dat de pagina niet kan worden weergegeven. Ik heb toen network magic opnieuw geinstalleerd en nu zegt het programma dat voorheen het gewoon deed dat de service platform niet word uitgevoerd.

Ze denkt dat ik met de internetinstellingen heb lopen klooien, kan ik deze naar standaard terugzetten? en weet iemand hoe ik network magic weer aan de praat krijg???
Zie http://www.google.nl/search?q=networ...ient=firefox-a

Is het een bedraad netwerk of wan/wlan waar de laptop de wlan verbinding gebruikt.

Als je in het boekje van de router kijkt dan staat er een IP adres vermeld waarmee je in de router kunt komen om daar de instellingen te veranderen, kijk eens bij WLAN of er een wachtwoord staat ingesteld onder beveiliging zo ja neem dat wachtwoord over naar de laptop.

Het bedraad LAN is altijd aangesloten op het internet en de WLAN met een WEP of een WPA-PSK wachtwoord gecodeerd dit wachtwoord moet gelijk zijn aan het wachtwoord WEP of een WPA-PSK op de laptop.

Eigenlijk heb je network magic helemaal niet nodig.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 February 2011, 23:42   #3
anoniem42071
Guest

Standaard

Oei oei.... dat zal storm gegeven hebben in huize Jelleboi, gezien je vorige strijd met je zus
En kijk eens goed waarmee de laptop van je zus verbonden is.
Als je je muiswijzer op het netwerk icoon laat staan, komt er een popup. Daar moet behalve jullie netwerk of router naam, ook "Internet" bij staan.

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 14 February 2011, 19:47   #4
anoniem43079
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niekie30 Bekijk bericht
Oei oei.... dat zal storm gegeven hebben in huize Jelleboi, gezien je vorige strijd met je zus
En kijk eens goed waarmee de laptop van je zus verbonden is.
Als je je muiswijzer op het netwerk icoon laat staan, komt er een popup. Daar moet behalve jullie netwerk of router naam, ook "Internet" bij staan.

Niek
He is het mogelijk dat een virus dat ik op mijn pc binnenhaal naar de laptop van mijn zus gaat? dat beweert ze namelijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 February 2011, 11:18   #5
dutch-online
Guest

Standaard

Als er zaken gedeeld zijn ??? zou het kunnen.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten