Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Forum informatie en mededelingen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 6 October 2006, 21:44   #21
anoniem14945
Guest

Standaard

Als je kiest voor "Reageer op dit onderwerp" in plaats van gebruik te maken van de optie "Snel reageren" (of klik op Ga Advanced als je een bericht in het vak Snel reageren hebt getypt).
Vervolgens kun je onder het berichtvenster, onder het kopje "Overige Opties", kiezen voor het notificatietype voor onderwerp abonnement. In het dropdownmenu kun je vervolgens voor email kiezen.
  Met citaat antwoorden
Oud 7 October 2006, 19:35   #22
anoniem13515
Guest

Red face

Erg onduidelijk, via - via - via.
Het zou toch veel handiger zijn als je dit uit/aan kunt zetten bij je gegevens, was dat in het begin ook niet zo?
Het zal wel wennen én zoeken zijn voodat je het door hebt.
En dan gebruik je het wee weinig zit je een volgend keer weer te zoeken.
Een knop met aan/uit die je gelijk ziet is volgen mij makkelijker, mits de tekst duidelijk is, vind ik nu ook niet, maar zal wel aan mij liggen.
Is toch onduidelijk: Notificatietype.
Waarom geen Berichtkeuses of zo, gewone (Nederlandse) woorden die iedereen begrijpt, zowel jong als oud?
  Met citaat antwoorden
Oud 7 October 2006, 20:17   #23
anoniem19475
Guest

Standaard

Of ik zie het over het hoofd of ik mis hem echt: een optie om na het inloggen direct naar al je berichten te gaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2006, 02:22   #24
anoniem14733
Guest

Standaard

Citaat:
Het zou toch veel handiger zijn als je dit uit/aan kunt zetten bij je gegevens, was dat in het begin ook niet zo?
Is nog altijd zo, in het gebruikerspaneel kun je standaard instellen dat je een bericht krijgt als je ergens een reactie plaatst. Nadeel is dus dat je dan van elke thread waarin je post ook van elke reaktie bericht krijgt, maar de mogelijkheid is er dus wel.

Citaat:
Waarom geen Berichtkeuses of zo, gewone (Nederlandse) woorden die iedereen begrijpt, zowel jong als oud?
Da's een kwestie van geduld hebben of liever gezegd... even aangeven in het andere forum onderdeel hier waar we tips en verbeteringen aangeven.
Dit is namelijk Engelstalige forumsoftware, waarbij vrijwilligers de Nederlandse taalmodule gemaakt hebben, die niet gesupport is door vBulletin zelf.
Daar kunnen dus schoonheids-, taal- en andere foutjes in zitten of dingen die men handiger of gemakkelijker kan vertalen.
Doch dit moet handmatig bijgewerkt worden. Het probleem met die rare benamingen ligt dus niet aan Admin of Modje of de forum software, maar aan de vertaling die deze vrijwilligers gemaakt hebben.
Gelukkig is die dus aanpasbaar, maar het vergt nogal wat werk.
  Met citaat antwoorden
Oud 8 October 2006, 20:16   #25
anoniem19475
Guest

Standaard

Bij bijvoorbeeld Bleumedicine kan ik na inloggen kiezen tussen een overzicht van onbeantwoorde berichten, nieuwe berichten en mijn eigen berichten zonder melding van elke thread. Vind ik persoonlijk wel makkelijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 October 2006, 01:20   #26
anoniem14733
Guest

Standaard

Voor nieuwe berichten is er wel een linkje, die andere twee zijn handig, maar zit volgens mij niet in vBulletin ingebouwd.
Wel kun je in je gebruikerspaneel alle berichten zien waarop je geabonneerd bent.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2006, 01:04   #27
anoniem13390
Guest

Thumbs up Effe wennen

Ik kan ook niet effe wegblijven hé.
Ziet er wel gelikt uit!!

Mazzel, Snappie
  Met citaat antwoorden
Oud 10 October 2006, 02:10   #28
anoniem13182
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snappie Bekijk bericht
Ik kan ook niet effe wegblijven hé.
Ziet er wel gelikt uit!!

Mazzel, Snappie
Gaaf Snappie, dat je ff langs tsjoekt!
  Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2006, 13:16   #29
anoniem17570
Guest

Lightbulb Kalender 2007

De kalender is handig .. maarre zou 2007 e.v. kunnen worden toegevoegd. Hij loopt nu t/m 2006. Voor je het weet zitten we alweer een jaar verder
  Met citaat antwoorden
Oud 11 October 2006, 14:37   #30
anoniem19447
Guest

Standaard

Ik vind het een mooi en overzichtelijk forum geworden. ! Complimenten!
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten