Ga terug   Computer Idee Forum > Software > Software Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 14 August 2010, 11:32   #1
anoniem44987
Guest

Exclamation Studio Webdesign 4 Pro

Hallo,

Ik heb een eigen website met Studio Webdesign 4 Pro gemaakt. Tot nu toe gaat alles goed. Laatst heb ik mijn navigatiebalk veranderd. Deze staat in het programma goed maar online staat mijn navigatiebalk onder in het hoekje? .

Iemand die kan helpen??

Alvast bedankt.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2010, 21:39   #2
anoniem15124
Guest

Standaard

in IE? in FF? In beide?
Heb je een voorbeeld waar we kunnen kijken?
Tip: misschien handig om zelf ook html / css te leren; vaak kun je dan zelf al een mogelijke oorzaak vinden
  Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2010, 11:30   #3
anoniem14945
Guest

Standaard

Probleem met zulke WYSIWYG-programma's is dat de mensen die echt verstand hebben van het maken van websites dat soort programma's niet gebruiken. Ik zie de laatste tijd veel vragen over SW4 voorbij komen, maar eigenlijk geen is adequaat beantwoord kunnen worden.

Als ik de broncode van je website zie kan ik je vast vertellen waarom de navigatiebalk onder in een hoekje staat. Hoe je dat moet oplossen in SW4? Geen idee...

Vind je het maken van websites leuk en wil je ooit meer websites maken dan alleen je eigen homepage, dan zul je vroeg of laat toch html/css moeten leren. En dan kun je er net zo goed nu mee beginnen.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 December 2010, 21:45   #4
anoniem46159
Guest

Standaard Studio Webdesign versie 3, 4 en 5

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door íamrik Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb een eigen website met Studio Webdesign 4 Pro gemaakt. Tot nu toe gaat alles goed. Laatst heb ik mijn navigatiebalk veranderd. Deze staat in het programma goed maar online staat mijn navigatiebalk onder in het hoekje? .

Iemand die kan helpen??

Alvast bedankt.
Voor studio webdesign vragen kun je denk ik het beste kijken op het Studiowebdesign forum. www.studiowebdesign-forum.nl denk dat je daar al je antwoorden vind.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2010, 10:36   #5
anoniem14945
Guest

Standaard

Hoewel ik een klein vermoeden heb dat het je eigen forum is (en je dus eigenlijk gewoon zit te spammen!) denk ik dat je wel gelijk hebt.
De personen die hier iets over websites weten zijn misschien wel hobbyisten, maar geen amateurs en werken dus niet met programma's als Studio Webdesign. Vandaar dat de vragen erover eigenlijk blijven liggen en dat er (terechte) reacties komen om beter html en css te leren.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2010, 00:49   #6
anoniem42071
Guest

Standaard

Zal toch wel...... meta name="copyright" content="Studio Webdesign Forum - Roberto's Webdesign & Hosting" />
Althans hij host hem. Maar er is denk niks verkeerds aan.

Niek
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten