Ga terug   Computer Idee Forum > Software > Software Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 16 April 2008, 18:05   #41
anoniem17701
Guest

Standaard

ik erger me vaak aan skype.dan weer is er veel achtergrondgeluid,een andere keer werkt de webcam niet. Dasn weer bij de één, dan weer bij de ander. en soms bij geen van beide.Nu zeggen ze dat sms beter is is dat zo?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2008, 19:14   #42
anoniem31078
Guest

Standaard

AVG Free is zwaar irritant..
Die had ik op mijn oude pc altijd, maar die deed zijn werk niet en liet alles door, behalve dat hij alles doorliet gaf hij ook geen virussen aan en als hij ze al aangaf verwijderde hij het niet. En wel altijd nieuwe geupdate, dus voor mij is AVG Free een van de slechtste software aller tijde.
Ik zat op den duur helemaal vol met virussen en heb maar voor een cd-rom gekozen.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2008, 22:20   #43
anoniem30685
Guest

Standaard

Het spel Turning Point, Fall of Liberty.

G-R-U-W-E-L-I-J-K ! ! !

Dat een uitgever in deze tijd nog zo'n slecht spel DURFT uit te brengen, dit spel had in 1999 misschien nog leuk geweest, maar nu, ik ken geen spel, zelfs geen beta-versie van een spel, dat slechter is dan dit....
  Met citaat antwoorden
Oud 16 April 2008, 23:07   #44
anoniem13826
Guest

Standaard

APPLE software onder windows, die zakken van apple proberen gewoon al hun rommel via updates door te drukken... heb dan ook maar in plaats van quicktime te updaten het er compleet vanaf gegooid.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 April 2008, 16:27   #45
anoniem31170
Guest

Thumbs down Slechtste software aller tijden

Geen ander programma heeft zo kort op mijn computer gestaan als Top 40 Dossier 2004. Een draak van een programma. Het begint met een enorme herrie die je pas naderhand uit kunt zetten, is slecht en lelijk geprogrammeerd, niet gebruiksvriendelijk en heeft beperkte en slechts ten dele werkende zoek-, selectie- en sorteerfuncties. Bovendien worden er bij het afdrukken van een weeklijst 40 plaatjes afgedrukt in plaats van 40 tekstregels. Je zou haast denken dat de maker een contract met de cartridgeleveranciers heeft.
Ik heb de Top 40-historie in Excel gezet. Werkt veel handiger, ik kan zelf de gegevens bijhouden, functies toevoegen en heel wat goedkoper afdrukken.
Van dezelfde maker is de Oor Popencyclopedie. Ook zo'n miskleun die ik maar kort op mijn computer gehad heb. Dit programma belastte bovendien de processor continu 100%.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 April 2008, 19:55   #46
anoniem24821
Guest

Standaard

Windows vista 100% zeker word ik helemaal gek van aangezien wij tijdens het computers repareren op mijn werk niet een noob control kunnen uitzetten aangzien het aanzetten veel te lang duurt :S
  Met citaat antwoorden
Oud 24 April 2008, 11:39   #47
anoniem27673
Guest

Standaard

NORTON ANTIVIRUS dat programma laat je pc op ze kop zetten! en geen trials waarom niet? ff crackie dr bij pakken:P
  Met citaat antwoorden
Oud 28 April 2008, 06:06   #48
anoniem31303
Guest

Standaard

Dat zal wel niet aan het programma liggen wandt ik gebruik IE 7 en werkt perfect.

Bij mij op nummer 1. McAfee, maakt PC ronduit sloom en zeurt steeds met opnieuw opstarten en met internet verbindingen.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2008, 14:56   #49
anoniem13933
Guest

Standaard

Quicktime staat toch echt bij op nummer een. Hoevaak die plug-in onder zowel Me als XP weigerde is niet op een hand te tellen. Adobe Reader is me veel te log geworden. Vielen de eerste versies nog wel mee, wordt het nu steeds zwaarder.
  Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2008, 23:01   #50
anoniem21751
Guest

Standaard

ook ik wordt gek van alles wat vista is of met vista te maken heeft.
Ik repareer laptop's en computers...
Nu ook voor een vriend met 2 vista laptops die zomaar helemaal gek werden...
Egt dom... en nu op Ubuntustudio (waren voor muziek opnamen) draait het superder dan super
En daarna NORTON da ramp!
Dat is ZOW erg troep

Mijn beste kan ik ook wel noemen: Mozilla en Adobe.!
Met mozilla bedoel ik dus: Firefox / Sunbird / En die e-mail prog met moeilijke naam...

Laatst gewijzigd door Linkforsoad : 27 August 2008 om 18:09
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten