Ga terug   Computer Idee Forum > Software > Software Overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 1 June 2017, 12:38   #1
anoniem42071
Guest

Standaard Office 2007 en doorgestreepte mail

Ik loop bij iemand die office 2007 nog gebruikt tegen een probleem aan, wat ik even niet kan oplossen.

Als er mail verwijderd wordt uit MS Outllook, wordt deze daarna doorgestreept weergegeven, maar is dan op geen enkele manier meer te verwijderen in die map.
De mail gaat ook niet naar de map verwijderde items.

Welke instelling is daar onjuist.

(Ik weet dat 2007 niet meer ondersteund wordt door MS, maar dat is een ander probleem.)

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 1 June 2017, 15:49   #2
anoniem14945
Guest

Standaard

Heeft met IMAP te maken. Die berichten zijn gemarkeerd om te verwijderen, maar die opdracht is nog niet gegeven aan de IMAP-server.

Hier staat er een en ander over: https://www.lifewire.com/hide-strike...utlook-1173669
Inclusief hoe je die berichten kunt verbergen. En het linkt door naar hoe je Outlook die berichten wel direct van de server kunt laten verwijderen.

Ik heb zelf geen Outlook, maar ik neem aan dat die berichten wel weg gaan na verzenden/ontvangen.
  Met citaat antwoorden
Oud 1 June 2017, 16:51   #3
anoniem42071
Guest

Standaard

Oke thnx voor je inzet, maar zo kan ik ze verbergen, maar deze Outlook wil ze niet verwijderen (daarna), met een rechtklik + keuze.

Edit: Oei ik vergeet de links op die site door te nemen. Ik kijk nog even verder.

Niek

Laatst gewijzigd door Niekie30 : 1 June 2017 om 16:57
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten