Ga terug   Computer Idee Forum > Multimedia > Muziek

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 22 June 2007, 21:46   #1
anoniem22701
Guest

Standaard muziek mixen en zorgen dat het gelijkt loopt door te luisteren met koptelefoon als dj

heey!, hoe kan ik zorgen dat als ik bijvoorbeeld liedje ''B'' wil mixen met liedje 'A' dat ik liedje ''B'' in mijn koptelefoon hoor en liedje ''A'' door mijn speakers zodat ik in mijn koptelefoon alvast kan horen of ze gelijk lopen en als ze gelijk lopen dat ik dan liedje ''B" ook in mijn speakers hoor?, netzoals dj's dat doen als ze ive optreden, dus weet iemand hier een programmatje voor?
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2007, 00:40   #2
anoniem24866
Guest

Standaard

het is niet zozeer dat je een programma hiervoor nodig hebt, je hebt een geluidskaart nodig met een dubbele audio output aansluiting. of een mixer (hardware) aansluiten op de pc zodat je daar weer je speakers en koptelefoon aan kunt aansluiten.
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2007, 01:03   #3
anoniem24925
Guest

Standaard

Of een extra geluidskaart aansluiten.

Carnelain
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2007, 10:27   #4
anoniem22701
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esvee Bekijk bericht
het is niet zozeer dat je een programma hiervoor nodig hebt, je hebt een geluidskaart nodig met een dubbele audio output aansluiting. of een mixer (hardware) aansluiten op de pc zodat je daar weer je speakers en koptelefoon aan kunt aansluiten.
hoe weet ik wat een dubbele audio output is en of ik dat heb? er zitten wel heel veel van die ingangen voor plugjes van mijn koptelefoon achterin. en hoe stel ik alles goed in?

Laatst gewijzigd door vincent.bs : 23 June 2007 om 12:25
  Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2007, 10:24   #5
anoniem22701
Guest

Standaard

ok, ik ben nu wel zover gekomn dat ik nu liedje ''A" door mijn speakers hoor maar ook door mijn koptelfoon terwijl ik in mijn koptelefoon liedje"B" wil horen hoe moet dat?
  Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2007, 01:47   #6
anoniem24925
Guest

Standaard

onmogelijk maar een geluidskaart. Waarschijnlijk heeft jou geluidskaart drie jacks: line in; mic in; spdif uit. Je kan dit niet met software oplossen. Je hebt een extra geluidskaart nodig of zoals esvee al zei een met een dubbele uitgang.

Carnelain
  Met citaat antwoorden
Oud 25 June 2007, 15:28   #7
anoniem22701
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnelain Bekijk bericht
onmogelijk maar een geluidskaart. Waarschijnlijk heeft jou geluidskaart drie jacks: line in; mic in; spdif uit. Je kan dit niet met software oplossen. Je hebt een extra geluidskaart nodig of zoals esvee al zei een met een dubbele uitgang.

Carnelain
2 van voor en 6 vanachter
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten