Ga terug   Computer Idee Forum > Software > Virussen

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 9 February 2007, 08:55   #11
anoniem13425
Guest

Standaard

Citaat:
Als het zo is dan kan de trojan intussen andere trojan en malware en andere troep op je pc hebben gezet
Ik heb het log van TS voor de aardigheid (ter lering van mezelf) in een online analyse HijackThis gedropt en die detecteerde sowieso al 4 serieuze problemen. Dan heb je het nog niet eens over de troep die HijackThis ook niet meer ziet... Hier helpt echt geen virusscanner meer tegen...
  Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2007, 09:39   #12
anoniem13933
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reintje Bekijk bericht
Ik heb het log van TS voor de aardigheid (ter lering van mezelf) in een online analyse HijackThis gedropt en die detecteerde sowieso al 4 serieuze problemen. Dan heb je het nog niet eens over de troep die HijackThis ook niet meer ziet... Hier helpt echt geen virusscanner meer tegen...
Dus reintje jouw sugestie is gewoon "format c:"? Ik zal de log zelf ook eens in zo'n analyser stoppen.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2007, 14:47   #13
anoniem13425
Guest

Standaard

Nee.... Als Argus concludeert dat dit tegenwoordig een zeer complexe materie is en dit log het best door experts kan worden bekeken, dan ben ik de laatste die daar tegen gaat... Format C kan altijd nog.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2007, 17:13   #14
anoniem15208
Guest

Standaard

Het probleem is bij ASO op deskundige wijze door Buffy opgelost!
  Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2007, 21:11   #15
anoniem19386
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door America Bekijk bericht
Norton is geen goed antivirus programma.Het beste momenteel is Panda of Kaspersky.Norton plaatst namelijk alles in quarantaine dit betekend dat de file in de pc zit dus kan ten alle tijden je pc gevaar lopen.Mijn advies is Panda aan te schaffen en dan gewoon Panda antivirus + firewall 2007.Dit programma is betaalbaar en zelfs heackers komen er absoluut niet in.

Groeten John

John, America of hoe je ook heet, hou nou eens op software te promoten met klinklare onzin.
norton reageerd helemaal niet op de manier zoals jij hier beschrijft.
toevallig ken ik norton en dat is een prima programma.
eerder probeerde je panda en kaspersky software zelf op het forum te verkopen en nu je dat niet meer mag ga je dit soort onzinnige info rondstrooien.
als je nou een zinnig bericht plaatst en mensen probeert te helpen i.p.v. software die je zelf verkoopt te promoten kan je op dit forum komen.
anders wordt je niet gewaardeerd en krijg je te maken met dit soort berichten.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2007, 21:39   #16
anoniem19386
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argus Bekijk bericht
Het probleem is bij ASO op deskundige wijze door Buffy opgelost!
he argus, kan je eens een link geven naar de oplossing?
  Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2007, 01:12   #17
anoniem15208
Guest

Standaard

Oplossing door Buffy
  Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2007, 01:21   #18
anoniem19386
Guest

Standaard

Bedankt argus
  Met citaat antwoorden
Oud 10 February 2007, 03:35   #19
anoniem20033
Guest

Standaard Lelijk ding die downloader

Het is mij ook nu nog niet bekend hoe ik het moet verwijderen. Ik heb het systeem van mijn XPsp2 verwijderd van het systeem maar de trojan onmiddellijk daarna weer terug gekregen.
Wat het doet weet ik niet maar kreeg gelijk na installatie de melding dat er een bestandsmap was vergrendeld. Dit bericht had ik al eerder gekregen met iets van DEP. Ik moest aanklikken dat ik op een bepaalde manier kon controleren of DEP aanwezig was en op het moment dat ik dat ging zoeken verscheen dezelfde melding als wat U had trojan gevonden die gewoon telkens terug kwam. Wat ik zag was dat het virus een reserve copie was en in de map 1386 zat.
Nu weet ik dat ik dus dat ik mijn installatie van de xp moet uitvoeren zonder dat ik mijn internet verbinding aansluit, Je moet je dan wel telefonisch activeren als je weer verbinding gaat maken. Nogmaals vergeet je updates niet. Ik draai meestal na de installatie cd van mijn mobo even adaware doe ik ook na dat ik de videokaart heb geïnstalleerd. Ik denk sorry dat ik dit niet helemaal begrijp maar dat deze pest trojan opgeroepen wordt vanaf een van die twee installatie cd’s. En even zonder reclame te maken achteraf is avg een middel dat mij werd geadviseerd door een medewerker van microsoft. Raar genoeg is mijn 1386map nu wel weer te bereiken en dus ook door de virusscanner.
Ik neem aan dat we over hetzelfde praten als wat ik van u heb gelezen anders mijn excuus voor het verhaal.
  Met citaat antwoorden
Oud 22 February 2007, 15:41   #20
anoniem14042
Guest

Standaard

IK heb het ook gehad en het verwijdert dit is de eerste vraag ik stelde

http://forum.computeridee.nl/showthr...light=cerritos

Ik weet dat ik de oplossing later ophet forum geplaatst heb maar kan het niet terug viinden

Vr GR John
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten