Belangrijk: ComputerIdee Forum Huisregels | Wachtwoord vergeten?

Ga terug   Computer Idee Forum > Hardware > Onderdelen

Notices

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 13 August 2018, 13:05   #21
erikdenhouter

erikdenhouter's schermafbeelding

Standaard

Die link leidt bij mij nergens naar. Ik weet dus ook niet hoe oud die klachten zijn.

Ik zou mij eerst wel overtuigen om zelf niks verkeerd te doen, zoals een aan/uit schakelaar die misschien achterop de voeding zit, of even een ander snoer/stopcontact proberen.
Als zij een slecht contact hebben geconstateerd dan kan het zijn dat dit door het transport weer de kop heeft opgestoken. Daarom... beleefd blijven, alleen je verbazing laten spreken
Oud 13 August 2018, 13:31   #22
kampers

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter Bekijk bericht
Die link leidt bij mij nergens naar. Ik weet dus ook niet hoe oud die klachten zijn.

Ik zou mij eerst wel overtuigen om zelf niks verkeerd te doen, zoals een aan/uit schakelaar die misschien achterop de voeding zit, of even een ander snoer/stopcontact proberen.
Als zij een slecht contact hebben geconstateerd dan kan het zijn dat dit door het transport weer de kop heeft opgestoken. Daarom... beleefd blijven, alleen je verbazing laten spreken

Ik heb allemaal ook geprobeerd helaas en heb helaas spijt van mij aankoop als ik dit had geweten had ik nooit medion gekocht. Ik last overigens dat iemand zijn computer 3 keren zijn computer moest opsturen en uit eindelijk zijn geld gewoon terug kreeg. Waarvan 2x keren de pc niet gerepareerd krijgt.

We hebben woensdag in behandeling en donderdag en vrijdag op de post gezet. Dat is heel snel de computer werkt niet dis probleem blijft als dus het zelfde als in het begin. Zelfs de AAN/UIT nop drukt werk het niet geen power en als ik de achter knop druk komt er niets uit met als gevolg net als voor af weer opnieuw beginnen. Als ze gewoon tijd hadden genomen om alles te checken en eventueel stekker in de stop contact doen kun je toch weten dat de computer niet gaan en zelfs de AAN/UIT knop werkt niet als je erop druk.

Mijn moeder was gewoon boos en die had de eerste keer ook gezegd doe hem gewoon weg tussen het grof vuil. Ze had mij aangeraden om een nieuwe te gaan kopen ergens anders. Want zij werd ook ook moe van dat niks wordt gemaakt. Ik heb hem 719,- euro gekocht helaas.

Laatst gewijzigd door kampers : 13 August 2018 om 13:48
kampers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2018, 16:29   #23
Niekie30

Niekie30's schermafbeelding

Standaard

Gewoon de pc weer opsturen en je geld terug eisen. Dreig met het programma Kassa en publicatie op Facebook etc.

Niek
Oud 13 August 2018, 18:15   #24
kampers

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FooBar Bekijk bericht
Als ik het zo lees hebben ze het wel gerepareerd. Het zegel is er voor dat jij geen gezeik krijgt als je nog een keer aanspraak op de garantie moet maken.

Probeer in ieder geval eens om de computer op een ander (geaard!) stopcontact aan te sluiten. Als dat niet helpt probeer dan ook eens een ander netsnoer.
Al mijn andere computers en notebooks werken prima op de snoer. Als het niet aan de voeding ligt dan zal het aan het moederbord liggen anders zou de computer gewoon starten. Vele mensen hadden er klacht over de ze hun computer drie keren moesten versturen na 2x keren de reparatie helemaal niet wat uitgevoerd.

Laatst gewijzigd door kampers : 13 August 2018 om 18:45
Oud 13 August 2018, 21:08   #25
kampers

Angry

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niekie30 Bekijk bericht
Gewoon de pc weer opsturen en je geld terug eisen. Dreig met het programma Kassa en publicatie op Facebook etc.

Niek
Hij gaat ook terug hoe dan ook.

Juridische maatregelen kan ik ook nemen, maar dan kan ik ook echt heel ver gaan. Hoe meer klachten er over dit bedrijf is hoe beter je er voor staat.

Laatst gewijzigd door kampers : 13 August 2018 om 21:10
Oud 14 August 2018, 14:54   #26
Obelix71

Obelix71's schermafbeelding

Standaard

Niet om je klachten te kort te doen, maar je lijkt nu te zeggen dat alles van Medion troep is.
Ik heb, gelukkig, heel andere ervaring. Diverse Medion producten, tot volle tevredenheid.

Online gekocht of in een stenen winkel? Laatste geval terug naar winkel; zij moeten het voor je oplossen. Aldi probeert daar regelmatig onder uit te komen, maar daar hoef je niet mee akkoord te gaan.
Obelix71 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2018, 16:57   #27
kampers

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Obelix71 Bekijk bericht
Niet om je klachten te kort te doen, maar je lijkt nu te zeggen dat alles van Medion troep is.
Ik heb, gelukkig, heel andere ervaring. Diverse Medion producten, tot volle tevredenheid.

Online gekocht of in een stenen winkel? Laatste geval terug naar winkel; zij moeten het voor je oplossen. Aldi probeert daar regelmatig onder uit te komen, maar daar hoef je niet mee akkoord te gaan.

Het gaat niet over troep het ging er om dat de reparatie niet serieus wordt genomen.

Ik heb het op hun site besteld en niet via aldi.

Ze hebben de gelegenheid gekregen om het te repareren verdomd hebben ze dat niet gedaan, er is ook nalastigheid binnen de computer kast geweest en ik kan het via de gaatjes zien ze hebben de grote zwarte trompet van de cooler er af gehaald en niet terug gezet. Als de computer niet start wat ga je dan doen? Denk je dat het leuk is? Ik verwacht als consument een goede werkende PC.

Het lullig is dat de klant het zelf maar weer moet opsturen.

Dit is al de tweede keer dat hij op de post gaat.
De eerste keer hadden ze genoeg de tijd om alles te maken en niet na lastig geen dingen laten testen.
Ze hebben het op woensdag gemaakt en donderdag melding dat hij op de post gaat wel vreemd hoor.
Reparatie duurt 15 dagen maximaal.

Op advies van advocaat.

De advocaat heeft gezegd als ze het niet maken en het komt zo weer terug. Dat op juridische wijzen dat hij heel veel voor mij kan doen.

Kunnen we de aankoop bedrag terug halen een schade vergoeding.

Ik heb dit advies via de juridische kant gekregen.

Als zij slordig zijn met hun reparatie is dat hun probleem niet de mijnen. De consument heeft recht op een goede werkende product of mijn volledig mijn aankoop bedrag terug en dit geldt binnen de garantie termijn. En mijn garantie valt volgende jaar in juni 2019 ook af.

Laatst gewijzigd door kampers : 16 August 2018 om 20:10
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten