Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows 10

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 12 February 2016, 14:54   #61
anoniem27570
Guest

Standaard

Microsoft is ook helemaal niet verantwoordelijk voor OEM versies, die zou erop moeten staan en daar dien je bij de notebook/pc maker voor te zijn.
Staat gewoon in je garantievoorwaarden en dat ze toch geprobeerd hebben te helpen valt al reuze mee.
Dus niet klagen over Microsoft maar bij de leverancier van de hardware als die niet wil doen.

Maar dat is nu al zo vaak medegedeeld waarom je dat niet wilt weten...........

En W7 staat er in een nog geen uurtje op, maar ook dat is al medegedeeld.

Over de vraag hoe je nu aan een volume licentie komt heb ik geen antwoord gezien, als de leverancier die erop heeft gezet dien je ook daar aan te kloppen.

Op fora kan niemand je helpen met illegale zaken, want dat is het nu.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2016, 15:30   #62
anoniem45394
Guest

Standaard

Als je van alle sores af wilt zet je er gewoon een Linux of Untubu op, heb je niets meer te maken met licenties want gratis en vrij te gebruiken, geen last meer van virussen, en gewoon een super snelle computer.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2016, 17:03   #63
anoniem26138
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter Bekijk bericht
Ik zou #49 nog een keer doorlezen (is aangevuld, zie vetgedrukte deel), en dat programma leren kennen om te kijken naar de originele key, en daar nogmaals een poging mee te doen.
(De link naar dat programma komt zelfs van het MS forum)
Niet gelukt ?

Wat ik MS toch echt kwalijk neem is dat dat ding zonder foutmelding gaat upgraden terwijl er iets mis blijkt met de key.
.

Laatst gewijzigd door erikdenhouter : 12 February 2016 om 17:07
  Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2016, 18:40   #64
anoniem45394
Guest

Standaard

Ik vraag me nog steeds af of er tussentijds iets aan de computer veranderd is een reparatie o.i.d. want hoe komt hij anders aan een volumelicentie. Ik kan me niet voorstellen dat Bol.com er een volumeversie van W7 er op zet, dus mijn vraag aan TS: hoe kom je aan die licentie?
  Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2016, 19:14   #65
anoniem26138
Guest

Standaard

Daarom zie ik graag de uitkomst van dat ShowkeyPlus.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2016, 19:22   #66
anoniem45394
Guest

Standaard

@xvda, als jij wilt dat wij jou verder helpen zul je toch een keer antwoord op onze vragen moeten geven, je wekt nu de indruk dat je met iets illegaals bezig bent en ons daarvoor wilt gebruiken. Als je niet verder geholpen wilt worden dan kun je dit topic (laten)sluiten
  Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2016, 20:09   #67
anoniem26138
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door p-a-n-g Bekijk bericht
@xvda, als jij wilt dat wij jou verder helpen zul je toch een keer antwoord op onze vragen moeten geven, je wekt nu de indruk dat je met iets illegaals bezig bent en ons daarvoor wilt gebruiken.
Dat vind ik niet.
Je stelt gewoon de mening van Microsoft tegenover die van xvda, en geen van ons buitenstaanders zal zo snel de waarheid in deze kunnen bepalen.

Lees ook eens op Internet hoeveel er fout gaat op het gebied van licenties.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten