Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows 10

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 27 October 2015, 21:08   #1
anoniem58120
Guest

Standaard Probleem Garmin navigatie veilig verwijderen

Ik heb een Garmin navigatiesysteem op de fiets met daarin een geheugenkaartje. Dee kan ik via USB aansluiten op de computer om b.v. routes te kopiëren.
Onder Windows 7 kon ik de Garmin veilig verwijderen. Daarbij kreeg ik de Garmin te zien met daaronder twee drive-letters. Door de Garmin te selecteren werden beide drive-letters losgekoppeld en kreeg ik de melding dat ik de Garmin kon loskoppelen.
Na een upgrade naar Windows 10 krijg ik bij het veilig verwijderen niet de Garmin zelf te zien, maar wel twee drive-letters met Garmin in de naam. Als ik één van beide veilig wil verwijderen, gebeurt er niets.

Nu wil ik aan Garmin-gebruikers vragen: hebben jullie dit probleem wel of niet en hebben jullie Windows 10 schoon geïnstalleerd of een update vanaf Windows 7 uitgevoerd?

Via deze antwoorden wil ik te weten komen of een schone installatie nodig is om het probleem op te lossen (uit ervaring weet ik dat dit een week werk is i.v.m. het grote aantal programma's dat ik dan weer opnieuw moet installeren). Microsoft moet hier echt eens een oplossing voor vinden.

Alvast bedankt voor de moeite.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten