Ga terug   Computer Idee Forum > [Off Topic] > Internet cafe

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 15 December 2010, 08:28   #11
anoniem26138
Guest

Standaard

Wat ik vertel is dat de elektronica ondermijnd is, en via die weg bepaalde mensen uiterst professioneel gebullied (geziekt) worden.

Korter en krachtiger kan ik het niet duidelijk maken.

(Dat het vandaag mijn brander is die mij die overtuiging geeft is eigenlijk niet relevant, maar stom genoeg komt mijn bericht hierdoor wel in dat forumdeel. Het is de spontaniteit van een razend weerwoord wat daarvoor heeft gezorgd.)
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2010, 08:36   #12
dutch-online
Guest

Standaard

lg dr275

De recorder vond het na 12 maanden genoeg en gooide de tuner eruit. Gelukkig 2 jaar garantie en is nu bij de reparateur. Verders een goede recorder

lg dr275

Aangeschaft vanwege de lage prijs en 26 goede beoordelingen bij een postorderbedrijf. Installeren was gemakkelijk en heb al een paar keer wat opgenome...

lg dr275

Aangeschaft vanwege de lage prijs en 26 goede beoordelingen bij een postorderbedrijf. Installeren was gemakkelijk en heb al een paar keer wat opgenome...

lg dr275

Eenvoudig (heeft een een mono tuner) maar degelijk apparaat dat gewoon z'n werk doet. Ik neem zelf niet op van tv, daarvoor gebruik ik de digitale dec...
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2010, 08:43   #13
anoniem30685
Guest

Standaard

(aluminium hoedje op) Ja, nu denk ik te begrijpen welke kant je op wilt...... (aluminium hoedje af).
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2010, 08:46   #14
anoniem35068
Guest

Standaard

Dus jij denkt echt dat er in jouw recorder soft- en/of hardware zit die op commando bepaalde opnamen wist dan wel op andere wijze onbruikbaar maakt?
Ik wil je niet voor gek uitmaken, maar ik kan zo snel geen ander woord vinden....
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2010, 08:56   #15
dutch-online
Guest

Arrow

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans60 Bekijk bericht
Dus jij denkt echt dat er in jouw recorder soft- en/of hardware zit die op commando bepaalde opnamen wist dan wel op andere wijze onbruikbaar maakt?
Ik wil je niet voor gek uitmaken, maar ik kan zo snel geen ander woord vinden....

........
Het kan ook de [ onbehendigheid / behendigheid ] van gebruikers van dit soort apparaten zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2010, 10:58   #16
anoniem42071
Guest

Standaard

Nou...... op commando niet, maar sommige dingen gaan wel snel stuk inderdaad.

Het laatste jaar ben ik een stuk of 6 harde schijven tegengekomen, die echt geheel ter ziele waren. Overeenkomst: Leeftijd minder dan 6 maanden. En Sata 500GB of 1 of 2 TB, dus de grotere schijven zeg maar.
(Het laatste jaar gingen er ongeveer 250 pc's door m'n handen)

Zelf koop ik een nieuwe monitor in november 2010. 24 inch HD. Een Acer (200 euro) dus ik had het kunnen verwachten eigenlijk.... binnen 8 dagen een dikke vette horizontale groene streep op beeld.
Ik koop een NAS (700 euro) in november. Zet er 2 nieuwe 2TB schijven in van WD met 3 jaar garantie en binnen 3 weken is er een schijf helemaal aan gort.
Het is allemaal garantie, maar je gaat je afvragen hoe lang het dan heel blijft na de garantie periode?

Het enige wat het altijd heel lang uithoudt bij mij, zijn de tv's van Phillips. Ik koop altijd dat merk en dat werkt.

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2010, 11:37   #17
dutch-online
Guest

Arrow

tv's van Phillips

laten die nu allemaal van LG komen..
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2010, 13:19   #18
anoniem30685
Guest

Standaard

Citaat:
Het laatste jaar ben ik een stuk of 6 harde schijven tegengekomen, die echt geheel ter ziele waren. Overeenkomst: Leeftijd minder dan 6 maanden. En Sata 500GB of 1 of 2 TB, dus de grotere schijven zeg maar.
(Het laatste jaar gingen er ongeveer 250 pc's door m'n handen)
Ik heb een veelvoud aan pc's door mijn handen gehad, maar zoveel kapotte schijven, nee, echt niet... Zal dus gegarandeerd merk-afhankelijk zijn. Uit mijn ervaring kan ik zeggen dat ik heel veel kapotte Maxtor en Seagate schijven heb gezien dia allen 3 jaren of jonger waren. Door die ervaring ben ik overgestapt naar Samsung en kan je vertellen dat ik van de paar duizend harde schjiven die ik van dit merk de afgelopen 2 jaren verkocht heb, maar een 5-tal kapotte schijven heb terug gekregen. Met WD heb ik ook geen slechte ervaringen, maar net iets meer uitval dan Samsung.

Citaat:
Zelf koop ik een nieuwe monitor in november 2010. 24 inch HD. Een Acer (200 euro) dus ik had het kunnen verwachten eigenlijk.... binnen 8 dagen een dikke vette horizontale groene streep op beeld.
Yep, maakte ik 2 maanden geleden ook mee met een 22" Samsung.... Ook hier geldt wel weer dat dit de eerste monitor van Samsung is die ik heb moeten terugsturen.

Citaat:
Het enige wat het altijd heel lang uithoudt bij mij, zijn de tv's van Phillips. Ik koop altijd dat merk en dat werkt.
3 jaren geleden een gloednieuwe 80cm (of iets grotere) Philips tv gekocht, 5 dagen lol, toen niks meer. 2 keren op laten halen voor reparatie en 2 maal deden de problemen zich weer voor binnen een maand. Daarna koop ontbonden en ander merk gekocht. Nimmer spijt van gehad, op alle fronten mooier (beeld) dan die Philips

Zo zie je maar weer, het kan altijd gebeuren dat iets stuk gaat, maar om dar nou meteen een hele "complot-theorie" achter te zoeken, dat gaat mij (VEEL) te ver.... Ik sta wat 'stabieler' met mijn beide benen op de grond.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2010, 13:45   #19
anoniem26536
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter Bekijk bericht
Korter en krachtiger kan ik het niet duidelijk maken.
Jawel!

Overdreven achterdochtig of wantrouwig

Even lachen, man! Bijvoorbeeld : http://www.youtube.com/watch?v=1R563...1&feature=fvwp
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2010, 14:04   #20
anoniem13187
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch-online Bekijk bericht
tv's van Phillips

laten die nu allemaal van LG komen..
Nee dat is ook niet zo ,,enkele jaren geleden heeft philips LG overgenomen . en LG wordt in Polen in elkaar gezet.,maar het zijn nog steeds totaal verschillende apparaten en fabrieken.
Bijna alles van Philips komt uit het buitenland.

De tv's die spontaan in brand vlogen waren ook meestal philips tv's.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten