Ga terug   Computer Idee Forum > Hardware > Hardware overige

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 26 June 2007, 19:00   #1
Duckman
Guest

Cool PC aan via USB

Ik heb mijn PC onder het buro staan en moet dus door de knieen om de PC aan te zetten. Ik wil eigenlijk mijn aanknop naar het boven verplaatsen. Een knopje naast mijn toetsenbord. Nu heb ik wel eens gehoord dat dit via een USB poort moet kunnen. Is er iemand die mij hier wat meer over kan vertellen en op weg kan helpen. BVD

Sander
  Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2007, 19:30   #2
anoniem17111
Guest

Standaard

wat je zou kunnen doen is, alles op een stekkerbox met schakelaar zetten. dit in de hoek op je bureau zetten, of zo op de grond plaatsen dat je hem met je voet/teen aan kan zetten.
had ooit hetzelfde probleem, maar deze oplossing werkt perfect.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2007, 21:43   #3
anoniem25666
Guest

Standaard

Moderne moederborden ondersteunen wake-up, deze kun je instellen op bijvoorbeeld een toets op je toetsenbord. Deze optie moet ergens in je bios te vinden zijn.
  Met citaat antwoorden
Oud 26 June 2007, 21:55   #4
anoniem19265
Guest

Standaard

wake-up Lan kan je downloaden.

Dan kan je via een andere Computer de ene Opstarten (werkt echt )
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2007, 10:08   #5
Duckman
Guest

Standaard

Ik ben in mijn bios bezig geweest en het werkt bijna.
Ik heb verschillende mogelijk heden. Viaa de muis met een dubbelklik of via het toetsenbord. Muis lijk niet te werken. Ik heb een optische muis via een hub en het lampje is ook uit als de PC uit is (bij ander PC's blijft deze meestal aan) . Met het toetsen bord heb ik meerdere mogelijkheden. "any key" (maar die zit niet op mijn toetsen bord ) met password heb ik geprobeerd met "aan" als password, lijkt ook nit te werken en dan heb ik keyboard 98 geen idee wat ze daar mee bedoelen. Ik heb de any key nu aan staan en dat werkt. Nou bijna dan. Als ik mijn PC uit heb zet ik de schakelaar van de stekkerdoos, uit voor het mileu. Als ik deze weer aan zet gaat mijn PC ook gelijk aan. de adsl modum is dan nog niet op gestart en dan gaat het mis omdat de pc bij opstart het modum nog niet ziet heb ik geen verbinding met internet. PC kan dus pas aan als het modum is op gestart.
Iemand nog tips ideeën?

bvd

Sander
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2007, 13:36   #6
anoniem24718
Guest

Standaard

Auto Power On in de BIOS
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools