Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Forum

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
Oud 6 November 2010, 15:47   #5961
anoniem14733
Guest

Standaard

Is er nu echt niemand meer die toegang heeft tot het Admincp en eindelijk eens de sorting van het Provider forum goed kan zetten? Heb dat al een aantal keer gevraagd aan admin, maar er komt geen reactie.
En nu denkt er dus ook weer iemand dat een soortgelijk topic een jaar geleden besproken is, terwijl er 3 soortgelijke topics (over hosting) feitelijk onder elkaar staan. Alleen dat forumdeel, Providers, heeft de sortering fout staan. Daar staat de sortering op discussietitel i.p.v. op datum.

Oud 7 November 2010, 21:39   #5962
daveyv12345
Guest

Standaard

Is het mogelijk mijn forumnaam te veranderen?

Oud 8 November 2010, 09:10   #5963
daveyv12345
Guest

Standaard

Ah... heb het al

Oud 8 November 2010, 09:24   #5964
daveyv12345
Guest

Standaard

MISPOES!

Hotmail adressen zijn geblokkeerd. Ik krijg een error als ik de administartor een mailtje wil sturen...

Kan Modje mijn naam misschien veranderen naar ''Hackintosh''?

Oud 9 November 2010, 07:11   #5965
anoniem26138
Guest

Standaard

Dit is het eerste bericht van dwlong met direkt een link naar een Chinese site met daarop geen play station (waar de vraag over zou gaan) maar een ander product.
De tekst is op een nachtelijk uur geplaatst, en automatisch vertaald, alhoewel de tekst weer wel gewijzigd is, dus niet automatisch geplaatst naar ik aanneem.

Ik heb toch het idee.... dat er even aangezien moet worden langs welke havens dit persoon ons wil leiden...

http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=66916

Laatst gewijzigd door erikdenhouter : 9 November 2010 om 07:13

Oud 9 November 2010, 08:43   #5966
anoniem19485
Guest

Standaard sluiten van een forum/discusie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Modje Bekijk bericht
Meld hier als er iets niet goed gaat op het forum, dubbele berichten, fout geplaatste vragen, etc
Ik zal wel niet goed gekeken hebben, maar ik kan nergens vinden hoe ik aan kan duiden als mijn discussie voldaan is, om dit aan te duiden.

Hoe geef ik aan dat het is opgelost of gesloten is?

Oud 9 November 2010, 10:14   #5967
dutch-online
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chameleon Bekijk bericht
Ik zal wel niet goed gekeken hebben, maar ik kan nergens vinden hoe ik aan kan duiden als mijn discussie voldaan is, om dit aan te duiden.

...
Er worden hier zelden topics [ discussies ] gesloten

Oud 9 November 2010, 10:43   #5968
anoniem32141
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikdenhouter Bekijk bericht
Dit is het eerste bericht van dwlong met direkt een link naar een Chinese site met daarop geen play station (waar de vraag over zou gaan) maar een ander product.
De tekst is op een nachtelijk uur geplaatst, en automatisch vertaald, alhoewel de tekst weer wel gewijzigd is, dus niet automatisch geplaatst naar ik aanneem.

Ik heb toch het idee.... dat er even aangezien moet worden langs welke havens dit persoon ons wil leiden...

http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=66916
Inderdaad een Babelfish vertaling. Verder nog een link naar een of andere shop. Ik vond het spam, en dus als zodanig behandeld
Bedankt voor je melding.

Oud 9 November 2010, 10:46   #5969
anoniem32141
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chameleon Bekijk bericht

Door middel van een berichtje in het betreffende topic?
Iets in de trant van: Het probleem is opgelost door <oplossing>. Staat de oplossing in het topic, geef dan aan welke heeft gewerkt, anders stellen we het op prijs wat dan wél gewerkt heeft. Sluiten van topics doen we (zoals reeds aangegeven) eigenlijk niet.

Oud 11 November 2010, 05:14   #5970
anoniem26138
Guest

Standaard

. . . . . . . . . . . .
http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=66949

Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten