Ga terug   Computer Idee Forum > Internet > Providers

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 2 January 2008, 23:36   #1
anoniem13400
Guest

Thumbs up Nu eens een positieve ervaring

Ik wil eens iets positiefs over Casema kwijt.

In 2005 ben ik van wanadoo Free (nog met inbel modem) overgestapt op Wanadoo Cable wat via Casema werd geleverd. Casema stuurde mij alles op en binnen een klein uur had ik internet. Wanadoo ging over naar Orange (Orange Cable Easy) en Casema heeft hier keurig bericht van gegeven en ook administratief werd alles juist aangepast. September 2006 heb ik een telefoonabonnement genomen bij Casema, en ook hier geen problemen. Ik kreeg een andere modem en binnen nog geen uur draaide alles. Uiteindelijk heb ik er ook voor gekozen om, m.i.v. 01-01-2008, over te stappen op Casema Midi. Van Casema ruim op tijd alle administratie gekregen met de activatiecodes en vervolgens heb ik op 31 december alles overgezet. Vrij eenvoudig vijf E-mail adressen gemaakt en alles draait naar wens.
In al die jaren heb ik vier keer de helpdesk gebeld, en ook hier geen problemen.

Mogelijk is het geluk, of ben ik hier een uitzondering, maar ik ben (nog steeds) zeer tevreden over Casema.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2008, 00:36   #2
anoniem15368
Guest

Standaard

Wat zonlicht in deze duistere tijden
  Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2008, 08:56   #3
anoniem28644
Guest

Standaard

Wij hebben hier ook tv, internet, en telefoon van Casema. Nu al bijna één jaar en nog niets aan probelem mee gehad. Echt een aanrader!
  Met citaat antwoorden
Oud 4 January 2008, 22:52   #4
anoniem13637
Guest

Standaard

Lijkt wel of casema of professionelere mensen in dienst heeft voor technische en administratieve zaken.
In het begin was het uie en dat kunnen een heleboel forum leden wel bevestigen..

Maar de laatste tijd hoor ik heel veel goede dingen over casema, ook dat orange het heeft overgenomen is een betere stap natuurlijk.

Maar toch en ik dacht dat ik het nooit zou hoeven te zeggen, een dikke pluim voor de omschakeling van slechtste provider naar een van de betere.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 January 2008, 00:56   #5
anoniem14733
Guest

Standaard

Casema overgenomen door Orange? Wanneer is dat gebeurd? Orange is net zelf door T-online overgenomen dus die hebben niet veel meer over te nemen, althans niet onder die naam, toch?
Ik weet wel dat Casema ooit overgenomen is door Liberty Media, deel van UPC, maar dat was al in 2002, dus da's een paar minuten geleden.
  Met citaat antwoorden
Oud 5 January 2008, 17:49   #6
anoniem13400
Guest

Citaat:
Casema overgenomen door Orange?
Hier een klein misverstandje, Casema was (en is nog steeds) de kabelaanbieder, en Wanadoo(cable) was de provider. Wanadoo is op een gegeven moment overgegaan in Orange, maar de kabelaansluiting bleef van Casema.

Ik ben zelf overgestapt van Orange Cable Easy naar Casema Midi, en nu is Casema zowel mijn "kabelaar" als ook mijn provider
  Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2008, 01:06   #7
anoniem13637
Guest

Standaard

Klopt casema is casema gebleven en door niemand overgenomen, haal die 2 altijd door elkaar.

Maar casema heeft wel betere technische, administratieve en helpdesk medewerkers in huis gehaald, vroeger was casema echt slecht maar door ontevredenheids onderzoeken onder hun klanten en diverse programma's zoals rader en kassa zijn ze beter aan weg gaan timmeren.

Dus die pluim is verdiend.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2008, 01:51   #8
anoniem21551
Guest

Standaard

Ik ben blij dat te horen want ik werk zelf voor casema.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten