Ga terug   Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Windows 10

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 11 November 2017, 17:29   #21
anoniem13446
Guest

Standaard

Ik maak gewoon een back-up van mijn systeem, werkt veel betrouwbaarder dan systeemherstel (wat je ook al beter niet gebruikt als je een SSD schijf in je computer hebt zitten) Ik gebruik het gratis programma "Macrium reflect " dat mij iedere week automatisch een back-up maakt van mijn systeem schijf. Zeer eenvoudig in de bediening en nog nooit gefaald als ik het nodig had.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2017, 00:40   #22
anoniem42071
Guest

Standaard

Afgezien van het feit dat je reageert op een topic van 2 maanden geleden, waar haal je de wijsheid vandaan, dat je beter geen systeemherstel op een ssd kan doen?
SSD's gaan tegenwoordig langer mee dan gewone HDD's, dus dat fabeltje gaat niet op. Zelf heb ik een ssd met 10 jaar garantie.

Als je het hebt verward met Defragmenteren, zoals dat vroeger heette. Dat bestaat tegenwoordig niet meer en heet nu Schijfoptimalisatie. En dat neemt Windows zelf elke week voor zijn rekening (ook bij de ssd).

Niek
  Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2017, 03:24   #23
anoniem13446
Guest

Standaard

Wegens ruimte. Ik verkies het maken van een back-up. Bij mij gebeurt dat automatisch op de achtergrond elke week. Elke BU vraagt ca 25 GB en staat op een tweede schijf. Er worden er 12 bijgehouden en een basis BU staat ergens op een USB stick.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 November 2017, 03:36   #24
anoniem42071
Guest

Standaard

Ach Backups worden door mijn systeem automatisch elke dag gemaakt, maar dat heeft nog niets te maken met een ssd.

Niek
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten