Belangrijk: ComputerIdee Forum Huisregels | Wachtwoord vergeten?

Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Vraag het de redactie - (geen technische vragen)

Notices

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 9 September 2012, 18:14   #11
Piraatje

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harrynl Bekijk bericht
Dat werd aangeraden door CID zelf ! Met link en uitleg erbij.
Neen klopt niet...niet zomaar gelijk de firmware erop zetten....als ie het doet dan doet ie het....ik ben bang, zoals ik al schreef in die andere topic, dat je em nu zelf, door een verkeerde handeling, naar de filistijnen hebt geholpen!

Wat in die andere topic al is gezegd, niet gaan klagen, maar contact opnemen met Computeridee (je hebt daar toch ook mails van gehad ivm die actie, daarop antwoorden) en het probleem voor leggen. Bovenal, altijd eerst alles goed lezen en dan pas acties ondernemen.
Piraatje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 September 2012, 18:15   #12
Piraatje

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poenske Bekijk bericht
Al jaren ben ik lid van computeridee. Nu krijg je als nieuw lid een leuke aanbieding met een tablet.
Kunnen bestaande leden ook een tablet kopen want ook ik zou wewl zo'n tablet willen hebben.
Heb je de advertentie over die abonnementen actie gelezen?

Iets ervoor of net erna stond dat je als bestaande abonnee OOK zo een tabletje kon kopen!
Oud 9 September 2012, 18:17   #13
Piraatje

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stroke33 Bekijk bericht
Als je een jaartje wacht dan kost een Android tablet van 10,7" nog geen 100 euro meer of je krijgt ze bij aanschaf van 20 euro aan boodschappen bij de supermarkt of je kunt er voor sparen met zegeltjes die je krijgt bij 5, 10, 15, 20, euro.
Klopt niet helemaal....ja, misschien deze generatie, maar er zijn al weer nieuwe generatie pads in aantocht die de plek van deze zullen gaan overnemen. Daarom ook dat ik weet dat de importeur voor gaat stellen dat er in December mogelijkheden zijn tot inruil voor duurdere en andere modellen tegen een vaste prijs....ik ken die gasten!
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten