Ga terug   Computer Idee Forum > Computer Idee > Vraag het de redactie - (geen technische vragen)

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 18 December 2006, 17:47   #31
anoniem21541
Guest

Standaard

Mijn suggestie:
Doe alsjeblieft iets aan die tenenkrommende, kinderachtige schrijfwijze die bij recenties bijvoorbeeld gehanteerd wordt. Als voorbeeldje de poll op de beginpagina: PTT/TPG/TNT, en dan de eerste twee namen doorgestreept. Eigenlijk een niveau van niets, en het halve blad staat er vol met dit soort "woordgrapjes".

Ik persoonlijk zou het in ieder geval graag anders zien. Misschien tweewekelijks een moppenboekje uitgeven met korting te verkrijgen bij CID voor de mensen die wél schuddebuikend van het lachen over de vloer rollen bij het lezen van bovengenoemde?
  Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2006, 18:28   #32
anoniem13182
Guest

Standaard

Ik vind juist de humor in de CID 1 van de grote krachten achter het blad. De meeste bladen zijn al zo serieus. En ik vind ook niet dat het ten koste gaat van de inhoud en werkelijke boodschap. En dat vind ik het belangrijkste.
Maar goed, dat is mijn mening
  Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2006, 18:32   #33
anoniem18037
Guest

Standaard

Nou ik kan ook wel lachen om de woordspellingen dit geeft idd een luchtig geheel.
* Maar misschien eens een wurksjop over hoe je een computer schoonmaakt
er komen op het forum steeds vaker problemen door warmte ontwikkeling in de systeem kast door stof.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2006, 19:16   #34
anoniem21541
Guest

Standaard

Tuurlijk, een grapje is okay, maar doorslaan is ook een vak! Maar goed, als ik de enige ben, schakel ik wel over op een ander blad, no hard feelings.

Tsja, en schoonmaken... Kast open, schroevendraaier in de fans en 8 atmosfeer er door, dat is een korte workshop!
  Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2006, 19:23   #35
anoniem18037
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gates Bekijk bericht
Tuurlijk, een grapje is okay, maar doorslaan is ook een vak! Maar goed, als ik de enige ben, schakel ik wel over op een ander blad, no hard feelings.

Tsja, en schoonmaken... Kast open, schroevendraaier in de fans en 8 atmosfeer er door, dat is een korte workshop!
oke misschien moet er uit worden gelegd dat de kast zelf met een licht sopje aan de buitenkant schoongemaakt kan worden.Word de workshop weer wat langer.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2006, 19:35   #36
anoniem21541
Guest

Standaard

Hahaha, tsja, dan wordt het nog een pittige workshop.

-Neem de stekkers uit de systeemkast.

-Dompel de systeemkast in een teil water met Vanish Oxigen op een temperatuur van mimimaal 80 graden.

-Veeg de ergste rotzooi weg, en leg de systeemkast op de kachel te drogen.

-Borstel het geheel na met een staalborstel.

-Steek de stekkers terug in de systeemkast.

-Een schok en/of vonken betekent een niet volledig uitgevoerd drogingsproces.

-OVER TWEE WEKEN:

-Het vervangen van onderdelen, gesloopt door waterschade!

-MIS 'M NIET!!!

Nou ja, dit topic maar niet verder slopen...
  Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2006, 19:38   #37
anoniem13802
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gates Bekijk bericht

Ha gewoon met de compresser dus
  Met citaat antwoorden
Oud 18 December 2006, 19:40   #38
anoniem21541
Guest

Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tjoekse Bekijk bericht
Ha gewoon met de compresser dus

Jazeker, niks geen dure spuitbussen of zo, zolang je lagers maar niet uit de fans lopen!
  Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2006, 14:58   #39
anoniem13187
Guest

Standaard

Met 8 bar blaas je waarschijnlijk diverse onderdelen uit je pc.
Ook is de lucht van een kompressor meestal sterk vervuild met olie en mischien nog wel meer vuiligheid.
Maar als je van je pc vanaf wilt moet je zeker zo te werk gaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 19 December 2006, 15:43   #40
anoniem21541
Guest

Standaard

Nou, ik doe het al jaren, bij diverse computers, en nooit geen probleem. Van "vuile" lucht ook geen last, mits de compressor onderhouden wordt of een filter heeft. Maar ik denk niet dat dit de bedoeling van dit topic is, dus die discussie kunnen we beter elders aangaan.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten